Wittman Estes Architectureآثار معماری جهانآمریکاتکمیل شدهدفاترکاربریمسکونیموقعیت مکانیواشنگتنوضعیتویلا

عقب نشینی رود هود

Wittman Estes Architecture

نکات برگزیده مطلب
  • مشخصات پروژه عقب نشینی رود هود
  • روند طراحی عقب نشینی رود هود
  • متریال ها
  • ارتباط درون و بیرون در عقب نشینی رود هود
  • Project description of Hood River Retreat
  • design process
  • materials

عقب نشینی رود هود
معمار : Wittman Estes Architecture

موقعیت: آمریکا، واشنگتن
وضیعت: ساخته شده

کاربری: مسکونی
مساحت: ۸۰.۸ فوت
تاریخ ساخت: ۲۰۱۸
همکاران طراحی: Matt Wittman AIA LEED AP, Jody Estes, Naomi Javanifard, and Erica Munson
مهندس سازه: Strongworks Structural
سازنده: Jack Colgrove Construction
عکاس:Andrew Pogue


Hood River Retreat
Hood River Retreat

مشخصات پروژه عقب نشینی رود هود

مجموعه ای از کابین های خانوادگی پنهان در جنگل و مشرف به کانال هود واشنگتن ، Hood Cliff Retreat در یک سایت ۱.۱۳ هکتاری در بالای یک بلوف در یک سایت چوبی در ساحل غربی کانال هود در شمال غربی اقیانوس آرام واقع شده است. ساخته شده در سایت در سال ۱۹۶۲ ، کابین سدر تاریک و مات اصلی ، صاحبان احساس قطع شدن از طبیعت را به همراه داشت ، و آنها خواستار عقب نشینی داخلی-فضای باز شدند که به آنها امکان نزدیکتر شدن به زمین را می داد و همچنین یک برنامه گسترده سه نفری را در خود جای داده است. اتاق خواب های اضافی و محله های خواب برای خانواده گسترده آنها.

این پروژه دارای سه عنصر است:

۱) ردپای مجدد ۲۰ ۲۰ ۲۰ از کابین اصلی ، ۲) کابین اضافی ، و ۳) یک خانه تازه و حمام جدید در شمال. مشتری شامل مالک ، پت تروت است ، که در زمینه هیدرولوژی و جنگلداری شغلی داشته و عشق عمیقی به درختان ، خاک ها و غنای دنیای طبیعی داشته است. همسر وی ، جان تروت ، عکاس حیات وحش است که برای گرفتن عکس از پرندگان و حیوانات دیگر در زیستگاههای بومی خود به مسافرت بین المللی می رود.

فرزندان بزرگتر آنها به عنوان دانشمندان منابع طبیعی فعالیت می کنند و بیشتر وقت خود را صرف تعامل عمیق با بیرون از خانه می کنند. با زندگی جان و پت در ایندیانا ، پسرش جان در تورنتو و اشلی در کارولینای شمالی ، خانواده آرزو کردند که جایی برای جمع کردن آنها در یک مکان جمع شوند. چشم انداز عقب نشینی بود که خانواده می توانستند در کنار هم باشند و شور و شوق خود را برای بودن در خارج از منزل جشن بگیرند و با گیاهان و جانوران بومی کانال هود ارتباط برقرار کنند.

روند طراحی عقب نشینی رود هود

کارفرماها می خواستند عقب نشینی کنند که بتوانند پرندگان را تماشا کنند و در طبیعت کانال هود قرار بگیرند. در حالی که آنها عاشق معماری مدرن بودند ، آنها نمی خواستند بنایی که بیش از حد بیانگر خودش باشد. آنها مجموعه ای از سازه های ساده را درخواست کردند که به آنها امکان نزدیک شدن به زمین را می داد. این با ویتمن ، که قدردانی از ساختارهای ساده بومی کودکی خود در یک مرتع در شمال آیداهو ، طنین انداز بود ، و ساختمانهایی را طراحی می کند که به مردم امکان می دهد “زیبایی معماری را از طریق معماری تجربه کنند.”

خانواده Troth به دنبال مکانی بودند که دوستانشان خانواده می توانستند دور هم جمع شوند و در عین حال لحظه ای از تنهایی و تأمل را تجربه کنند. سه جلد تک داستان با دهانه های بزرگ شیشه ای ، درهای کشویی و عرشه های مداوم امکان جمع آوری و تأمل را فراهم می آورد. این معماری از چشم انداز تداعی می شود – با الهام از طبیعت و به ویژه پرنده قاتل بومی. ویتمن می گوید: “برخلاف بیشتر پرندگان ، قاتلان برای ساختن لانه خود از پوشش گیاهی بیرون نمی آورند – از برس موجود بیرون می آید ، به جنگل موجود می رود و در زمین لانه می زند.” Hood Cliff Retreat به دنبال یک رابطه مشابه با زمین است که احساس می کند هم به عناصر طبیعت متصل است و هم از آن محافظت می شود.

متریال ها

تیرهای بازسازی شده و جانبداری از کابین اصلی به عنوان میز و روکش داخلی مجدداً ساخته شدند. جزئیات ساده و یک پالت مواد محدود بودجه ساخت و ساز را به حداقل می رساند. نور خورشید دیوارها و سقف های تخته سه لا را گرم می کند و تخته های سدر و بتن ریخته شده را چریده می کند – به سایه و نور اجازه می دهد تا فضای داخلی ساده را به چیزی پیچیده تر و لطیف تر تبدیل کند. در کابین اصلی ، آشپزخانه فضای باز داخل خانه دارای یک پنجره گذر است که میز داخلی را به داخل پیشخوان بتونی در فضای باز و کباب چوبی داخلی نصب می کند.

یک تختخواب داخلی مورفی وجود دارد که اجازه می دهد تا در صورت لزوم ، کابین اصلی یک اتاق خواب منعطف باشد. پنجره های دارای شکاف بالا منظره ای را در بیرون و نور طبیعی در داخل ایجاد می کنند. وان ریخته گری چدن در وان مستر احساس خیساندن در بیرون از منزل را بدون وقفه در لحظات آرام شدن ایجاد می کند.

ارتباط درون و بیرون در عقب نشینی رود هود

در خارج ، تخته ساید اره ای خشن و پانل سیمانی به طور طبیعی با گذشت زمان پتینه را تکمیل می کنند تا اینکه حجم کابین با رنگ های جنگل همگرایی کند. این ارتباط درون و بیرون این است که چگونه معماران با حساسیت به طبیعت به ساختمان نزدیک می شوند. این سه ساختمان مسکونی یک سری از تجربیات بهم پیوسته است که برای تجلیل از زیبایی های جمع آوری خانواده در نور خورشید طبیعی و هوای تازه تشکیل شده است. عقب نشینی عبارت از “مدرنیسم لمسی” ویتمن استس است کهارتباط خانواده با احساسات و تجربیات بدنی اکوسیستم صوتی Puget در مکانی زیبا ، کاربردی و برای لذت بردن طولانی مدت پایدار از خانواده تروت دوست داشتنی ساخته شده است.

ترجمه اختصاصی از تیم تحریریه آرکاو، هرگونه کپی برداری از این مطلب صرفا با ذکر منبع مجاز می باشد.

Hood River Retreat
architect: Wittman Estes Architecture

location: UNITED STATES, WASHINGTON, HANSVILLE
status: completed

user: residential
Area:  ۸۰.۸ ft2
Year: ۲۰۱۸

Design Team: Matt Wittman AIA LEED AP, Jody Estes, Naomi Javanifard, and Erica Munson
Structural Engineer: Strongworks Structural
Builder: Jack Colgrove Construction
Photographs: Andrew Pogue

Project description of Hood River Retreat

A series of family cabins hidden in the forest and overlooking Washington’s Hood Canal, the Hood Cliff Retreat is located on a 1.13-acre site atop a bluff on a wooded site on the western shore of Hood Canal in the Pacific Northwest. Built on the site in 1962, the original dark and opaque cedar cabin left the owners feeling cut off from nature, and they asked for an indoor-outdoor retreat that would allow them to be closer to the land and also house an expanded program of three additional bedrooms and sleeping quarters for their extended family. The project has three elements: 1) The repurposed 20’x20’ footprint of the original cabin, 2) the cabin addition, and 3) a new bunkhouse and bathroom to the north.

ادامه مطلب
کتابخانه کارنگی پیتزبورگ

The clients include owner, Pat Troth, who had a career in hydrology and forestry and had a deep love for trees, soils, and the richness of the natural world. Her husband, John Troth, is a wildlife photographer who travels internationally to capture images of birds and other animals in their native habitats. Their grown children work as natural resource scientists and spend much of their time deeply engaged with the outdoors.

With John and Pat living in Indiana, their son John in Toronto, and Ashley in North Carolina, the family yearned for a place to draw them together in one place. The vision was a retreat where the family could be together and celebrate their passion for being outdoors and connect with the native flora and fauna of Hood Canal.

design process

The clients wanted a retreat where they could watch birds and take in the nature of the Hood Canal. While they loved modern architecture, they did not want a building that was overly expressive of itself. They asked for a set of simple structures that would allow them to be close to the land.

This resonated with Wittman, who had an appreciation for the simple vernacular structures of his rural childhood on a ranch in northern Idaho, and designs buildings allowing people to “experience the beauty of nature through architecture.” The Troth family sought a place where their friends and family could gather together while also experiencing a moment of solitude and reflection. The three single-story volumes with large glass openings, sliding doors, and continuous decks allow for such gathering and reflection.

ادامه مطلب
ساختمان اداری جی | دفتر معماری سرسایه

The architecture defers to the landscape – inspired by nature and in particular the native killdeer bird.  “Unlike most birds, the killdeer don’t bring outside vegetation to build its nest – it pulls away from the existing brush, burrowing into the existing forest, and nesting on the ground,” says Wittman. Hood Cliff Retreat seeks a similar relationship with the ground that feels both connected to and protected from the elements of nature.

materials

Reclaimed beams and siding from the original cabin were re-purposed as countertops and interior cladding.  Simple details and a restrained material palette kept the construction budget to a minimum.  Sunlight warms the plywood walls and ceilings, grazing the warm cedar boards and cast-in-place concrete – allowing shadow and light to transform the simple interior into something more complex and subtle. In the main cabin, the indoor-outdoor kitchen has a pass-through window that extends the interior countertop into the outdoor concrete counter and built-in wood barbeque.  There is a built-in Murphy bed that allows the main cabin to be a flexible sleeping area when needed.  High clerestory windows allow views outdoors and natural light inside.

A reclaimed cast iron tub in the master bath creates the feeling of soaking in the outdoors without interrupting moments of repose. Outside, the rough sawn cedar siding and cement panel finish patina naturally over time until the cabin volumes converge with the colors of the forest. This inside-outside connection is how the architects approach building sensitively in nature.

ادامه مطلب
اگر خیابان فلسطین جنوبی ثبت ملی شود...

The three dwelling structures are a continuous interconnected series of experiences composed to celebrate the beauty of family gathering in natural sunlight and fresh air. The retreat is an expression of Wittman Estes’ “tactile modernism,” connecting the family to the sensation and physical experiences of the Puget sound ecosystem in a place that is beautiful, functional, and built for the sustainable long term enjoyment of the nature-loving Troth family.

 

 

منبع
archdaily

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + دوازده =

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا