Olson Kundigآثار معماری جهانآمریکاتکمیل شدهدفاترسییتلکاربریمعمارانموقعیت مکانیوضعیت

دفتر اداری این مکان

Olson Kundig

نکات برگزیده مطلب
  • مشخصات پروژه دفتر اداری این مکان 
  • Project description of This Place Office
  • entry

دفتر اداری این مکان
معمار :  Olson Kundig

موقعیت: آمریکا، سییتل
وضیعت: ساخته شده

کاربری: اداری
تاریخ ساخت: ۲۰۱۹
همکاران طراحی: irsten R. Murray, FAIA, Principal; Dan Wilson, AIA, Principal; Roma Shah, Project Architect

مهندسی:  PCS, Structural Engineer
مشاور طراحی نورپردازی: O-Lighting
مشاور پیمانکار عمومی: Schuchart
عکاس: Rafael Soldi


This Place Office
This Place Office

مشخصات پروژه دفتر اداری این مکان 

 این مکان یک استودیوی طراحی دیجیتال با مکانهایی در لندن ، توکیو ، هنگ کنگ و سیاتل است. طراحی محل کار سیاتل در محله Fremont ، رویکرد اصلی کار این مکان را نشان می دهد ، با تأکید بر فضای مشترک ، باز و چند منظوره. استودیوی طراحی دیجیتالی به سه منطقه به هم پیوسته تقسیم شده است: یک فضای کاری جمعی باز در هسته که تمرکز را تشویق می کند ، با فضاهای ترکیبی پروژه نیمه خصوصی برای تشویق همکاری و مناطق چند منظوره اجتماعی که از آن پرتوی می شوند و به دور زنگ می زنند.

یک همجواری یکپارچه بین سه منطقه نشان دهنده علاقه این مکان به پرورش یک محیط کار خلاقانه باز است. ورود غیررسمی با دیوار بلوط سفید بلوط “این مکان” با مارک سفیدی خود لحظاتی را به بازدید کنندگان می دهد تا خود را به سمت فضا گرایش دهند. با آمدن یک میز پذیرایی رسمی برای یک تجربه ظریف ، مقیاس مسکونی ورودی از بازدید کنندگان استقبال می کند و موضوعی از کشف خود هدایت شده را آغاز می کند که در داخل ادامه می یابد.

ادامه مطلب
خانه ی بتنی

فضای داخلی

یک “اتاق نشیمن” مرکزی به عنوان یک اتاق ملاقات همه جانبه عمل می کند و دارای یک دیوار قابل جمع شدن با پانل ۲۱ فوت به طول ۲۱ فوت است که در صورت تمدید ، یک فضای بزرگ نیمه خصوصی ایجاد می کند. با بسته شدن کامل درب ، “اتاق نشیمن” به آشپزخانه و فضای اجتماعی اجتماعی متصل می شود ، با صفحه و صندلی های نرم اجازه می دهد تا آن را برای رویدادها و اجتماعات بزرگ تغییر دهد. در کل ، یک پالت پر از نور و مینیمال بر کار خلاقانه ای که در آن اتفاق می افتد ، تأکید می کند و سطوح قابل چاپ و نوشتن آن به چابکی و انعطاف پذیری لازم برای کارهای خلاقانه طراحی این مکان کمک می کند.

ترجمه اختصاصی از تیم تحریریه آرکاو، هرگونه کپی برداری از این مطلب صرفا با ذکر منبع مجاز می باشد.

This Place Office
architect: Olson Kundig

location: UNITED STATES, SEATTLE
status: completed

Area: ۴۱۸.۱ ft2
user: offical
Year: ۲۰۱۸
Design Team: irsten R. Murray, FAIA, Principal; Dan Wilson, AIA, Principal; Roma Shah, Project Architect
Engineering: PCS, Structural Engineer
Lighting Design – Consultant: O-Lighting
General Contractor – Collaborator: Schuchart
Photographs: Rafael Soldi

Project description of This Place Office

This Place is a digital design studio with locations in London, Tokyo, Hong Kong, and Seattle. The design for their Seattle workplace in the Fremont neighborhood illustrates This Place’s core work approach, emphasizing collaborative, open and multifunctional spaces. The digital design studio is divided into three interconnected zones:

ادامه مطلب
خیابان نادری

a collective open workspace at the core that encourages focus, with semi-private project breakout spaces to encourage collaboration and multi-purpose social areas radiating from it and ringing the perimeter. A seamless adjacency between the three zones reflects This Place’s interest in cultivating an open-ended creative work environment.

entry

The informal entry with its rift-cut white oak “This Place” branded wall offers visitors a moment to orient themselves to the space. Forgoing a formal reception desk for a subtler experience, the entry’s residential scale welcomes visitors and initiates a theme of self-guided discovery that continues inside. A central “living room” serves as an all-hands meeting space and features a 21-foot-long multi-paneled retractable wall that, when extended, creates a semi-private breakout space.

With the door fully retracted, the “living room” connects to the kitchen and central social space, with screens and soft seating allowing it to transform for events and large gatherings. Throughout, a light-filled, minimal palette places emphasis on the creative work happening within, with pin-up and writable surfaces contributing to the agility and flexibility essential to This Place’s creative design work.

 

منبع
archdaily

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + شش =

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا