پروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتکمیل شدهفرشید موسویکاربریگالریمراکز فرهنگیمرکز نمایشگاهمعمارانموزه ها و نمایشگاه

گالری معماری تأثیرات آن در ساختمان | فرشید موسوی

گالری معماری تأثیرات آن در ساختمان
معمار : فرشید موسوی

موقعیت: ایتالیا، ونیز
وضعیت: ساخته شده
کاربری: فرهنگی
تاریخ ساخت: ۲۰۱۲
کار فرما: دوسالانه معماری ونیز – زمین مشترک
عکاس:  پاتریسیا پرینژاد ، اموری اسمیس


گالری معماری و تأثیرات آن در آرسنال
گالری معماری و تأثیرات آن در ساختمان

مشخصات پروژه گالری معماری تأثیرات آن در ساختمان

 تأثیرات موجود در ساختمان ها زمینی است که از طریق آن معماری اکنون باید با زندگی و فرهنگ روزمره درگیر شود. در حالی که معماری تاریخی به دنبال معانی برای چنین زمینه ای است ، درک معانی به درک مشترک نیاز دارد که در جامعه جمعی امروزی وجود ندارد. تأثیرات افراد را از طریق ادراک زیبایی شناختی درگیر می کند. در حالی که معانی وابسته به پیشینه زندگی نامه فرد است ، تأثیرات مربوط به شدت شخصی قبل از اشکال ساخته شده است. آنها صرفاً نتیجه چگونگی مونتاژ فرم های ساخته شده هستند: سیستم ها و فناوری مورد استفاده ، كجا و برای چه هدفی. گرچه اشکال ساخته شده ، مطالب متفاوتی از لحاظ مادی و معنوی را در خود جای داده است ، اما اینها در قالب اشکال حسی جدیدی که زمانی ایجاد شده اند ، ترکیب می شوند. آنها هیچگونه محتوای شناختی در واقعیت ندارند. آنها فقط رسمی هستند و معنای آنها بستگی به تأثیرات آنها و درک هر یک از افراد از آنها دارد. بنابراین اثرات جنبه اشکال است که معماران از آن طریق تأثیر می گذارند – بدون تعیین و محدود کردن – تجربه افراد.

ادامه مطلب
رفع نواقص طرح‌های جامع و تفصیلی رضوانشهر

سازماندهی 

این برنامه با سازماندهی آنها نه از طریق انگیزه های اصلی ، معانی در نظر گرفته شده ، ایده های تاریخی یا نویسنده آنها ، زمینه مشترک را در بین اشکال ساخته شده مشخص می کند ، بلکه صرفاً بر اساس وجود واقعی آنها در جهان است: تأثیرات آنها. پروژه های انتخاب شده با توجه به تأثیرات مختلفی که هنگام کار با عناصر مشترک مانند پاکت های ساختمانی ، سیستم های ساختاری یا نوع شناسی ساختمان ایجاد می کنند ، گروه بندی می شوند. هدف از نصب این است که نشان دهد برای ایجاد تجربیات مختلف در زندگی و فرهنگ روزمره ، معماری باید زمینه مشترک را بپذیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا