آثار معماری ایراناستودیو معماری آکساتکمیل شدهدفاترکاربریمراکز مسکونیمعماران

مسکونی خواجه عبدالله | استودیو معماری آکسا

مسکونی خواجه عبدالله
معمار: استودیو معماری آکسا

موقعیت: –
وضیعت:
ساخته شده
کاربری: مسکونی
مساحت زمین: ۲۴۰متر مربع
تاریخ:۱۳۹۱
طرح و ساخت: استودیو معماری آکسا


مسکونی خواجه عبدالله
مسکونی خواجه عبدالله

درباره پروژه مسکونی خواجه عبدالله

این پروژه در سال ۱۳۹۱ توسط استودیو معماری آکسا به انجام رسید و شامل طراحی و اجرای یک واحد ۲۴۰ متری می باشد.در طراحی اتاق های کوچک بهره گیری از رنگ های سفید و گرمای چوب یکی از روش هایی است که مورد استقبال کارفرما قرار گرفت.نکته ای که برای تمام اتاق ها و دکوراسیون های کوچک باید رعایت کرد رنگ روشن و دلباز انتخاب کنید تا فضای کوچک تا حد ممکن بزرگ تر جلوه کند.به عقیده ی حرفه ای های طراحی دکوراسیون داخلی ، دیوارهای فضاهای کوچک نباید با کاغذ دیواری هایی طرح دار و شلوغ پلوغ تزیین شوند ،

استفاده از دیوار پوش های چوبی روشن با رگه های عمودی یا افقی کم رنگ گزینه ی خوبی خواهد بود .شاید توجه به نورپردازی در بسیاری از دکوراسیون های داخلی کم رنگ باشد اما اثری پررنگ دارد. برای القای حس آرامش در یک اتاق خواب کوچک از نورهای ملایم به صورت خطی و ترجیحا ترکیب زرد و سفید استاده کنید.به جای قرار گرفتن یک عسلی پایه دار از طبقات چوبی دیواری استفاده شده است. فضای دور تخت خواب هم که به نوبه ی خود یک اتاق است . گوشه کنار اتاق خواب های کوچک دیگر هم همینطور کاربردی طبقه و کابینت بندی شده است.

ادامه مطلب
خانه فرهنگ بامیان | BNS studio

ورودی

اولین فضایی که در هنگام حضور به منزل، تجربه می کنیم ورودی آن است. شکی در آن نیست که حال هوای این بخش از خانه تاثیر بسیار زیادی در روحیه ساکنان و یا حتی مهمانان هر خانه ای خواهد داشت. در این فضا باید نورپردازی عمومی باشد. سعی کنید نورپردازی درب ورودی به گونه ای باشد که میزان تابش نور در این فضا پایین باشد تا فضا را گرم و صمیمی نشان دهد هر چه میزان شدت نور این فضا بالاتر باشد حس صمیمیت فضا کمتر خواهد شد.استفاده از گل و گیاه طراوت و تازگی را به خانه شما دعوت می کند. می توانید با قرار دادن گلدان های زیبا به صورت قرینه جلوه ای آرام و دلنشین به ورودی بدهید. سعی کنید از گلدان های درختچه های کاج استفاده نمایید زیرا این درختچه ها همیشه سبزند.

آشپزخانه

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش ها در هر خانه ای است که باید بر روی طراحی دکوراسیون داخلی آن دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید.یکی از با اهمیت ترین چیدمان های منزل چیدمان آشپزخانه است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + نه =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا