آثار معماری ایرانپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتکمیل شدهدفاتردفتر معماری مهرداد ایروانیانشیرازکاربریمراکز تجاریمرکز خریدمعمارانمهرداد ایروانیان

مجتمع تجاری سپهر شیراز | مهرداد ایروانیان

مجتمع تجاری سپهر شیراز
معمار: مهرداد ایروانیان

موقعیت: ایران، شیراز، عفیف آباد
وضعیت : 
ساخته شده
مساحت : ۱۲۰۰ متر مربع
زیربنا: ۸۵۰۰ متر مربع
تاریخ ساخت : ۱۳۹۲-۱۳۹۰
کاربری: تجاری


 

مجتمع تجاری سپهر شیراز
مجتمع تجاری سپهر شیراز

درباره پروژه  مجتمع تجاری سپهر شیراز

مجتمع سپهر شیراز واقع در خیابان عفیف آباد، دارای نمایی مدرن است که طراحان داخلی کشور آن را طراحی کرده ند. این نمای متفاوت باعث شده تا بنای سپهر منحصر به فرد شود و توجه عموم را به خود جلب کند. ساختمان مجتمع سپهر در سال ۱۳۹۰ بنا شد و در سال ۱۳۹۲ به بهرهبرداری رسید. این مجموعه دارای ۱۰ طبقه می باشد که پارکینگ مجموعه در طبقات وجود دارد و شامل ۷۴ واحد پارکینگ و ۳۰ واحد انباری می شود. 

مجتمع تجاری سپهر شیراز در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و با زیر بنایی حدود ۸۵۰۰ متر مربع طراحی و اجرا شده است. این مجموعه دارای دو بخش اداری و تجاری می باشد که در قسمت تجاری آن ۵۱ واحد تجاری فعال وجود دارد. بخش اداری مجموعه که برای پشتیبانی و مدیریت طراحی شده است در ۱۶ واحد قرار می گیرد.

ویژگی های مجموعه سپهر

چشم اندازی عالی و بی نظیر از باغ های ستارخان و باغ عفیف آباد، نحوه ی چیدمان کارآمد واحد های تجاری، نمای پارامتریک و مدرن که از کامپوزیت و سنگ و فلز ترکیب شده است، نورپردازی زیبا در شب و … مرکز خرید سپهر شیراز در بخش تجاری خود واحد های فروش متفاوتی دارد که در زمینه پوشاک، کیف و کفش، ساعت و عینک، عطر و ادکلن، شال و روسری، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات ورزشی، زیورآلات و بدلیجات، تجهیزات موبایل و لوازم جانبی و … فعالیت می کنند. این واحد ها دارای برند های تجاری معتبر و معروف می باشند. در واحد های اداری آن می توان دفترهای فنی، دفاتر تبلیغاتی و بازرگانی را مشاهده کرد.

ادامه مطلب
نمای مجلس شورای اسلامی | مهندسین مشاور شارستان

 بخش خدماتی و رفاهی 

سیستم سازه مجموعه، اسکلت فلز و قاب خمشی است

استفاده از سیستم های هوشمند در کل ساختمان

سیستم مطبوع تهویه

سیستم گرمایش و سرمایش بروز

سیستم اعلام و اطفای حریق

دارای آسانسور نفربر و پله برقی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 4 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا