آثار معماری ایراناصفهانپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتکمیل شدهدفاتررامین مدنیشرکت معماران محیطکاربریمجتمع مسکونیمعماران

پروژه مجتمع مسکونی اردیبشت | شرکت معماران محیط (رامین مدنی )

پروژه مجتمع مسکونی اردیبشت 
معمار: شرکت معماران محیط (رامین مدنی )

موقعیت: اصفهان، خیابان اردیبهشت
وضیعیت :
تکمیل شده
مساحت : ۷۰۰۰ متر مربع
جوایز : معمار۸۵ – مجله معمار


پروژه مجتمع مسکونی اردیبهشتپروژه مجتمع مسکونی اردیبهشت

درباره پروژه مجتمع مسکونی اردیبهشت

از آن جایی که خیابان عباس آباد و اردیبهشت از خیابان های قدیمی و حتی به منزله ی شناسنامه ی اصفهان شناخته می شوند، هر گونه طراحی، فارغ از ویژکی های بستر، نباید صورت پذیرد.مجتمع مسکونی اردیبهشت فارغ از تمامی خود نمایی های موجود در سطح شهر، دارای نمای ساده ای از آجر است. این ساختمان با ظاهری آرام و در بخش هایی با نمای منحنی شکل بدون اینکه آرامش بستر را به هم بزند از لا به لای درختان سر بر آورده است.ساختمان دارای دو ورودی مجزا است که یکی از این دو با یک سر در منحنی شکل معرفی می شود.گلدان های کنار ورودی و شفافیت لابی، دعوت کننده های نمای ورودی اول هستند.

در باره شرکت مهندسین مشاور طرح و ساخت معماران محیط

شرکت مهندسین مشاور طرح و ساخت معماران محیط بر آن است که با حضور فعال در عرصه ساخت و ساز کشور و با تلاشی برنامه ریزی شده و همچنین خلق جریانات فکری جدید به عنوان مجموعه ایی که سعی داشته همواره پا فراتر از محیط اطراف خود در حوضه های طراحی، مهندسی و ساخت در بازارهای داخلی و خارجی نهاده، آثار متفاوتی خلق نماید. آثاری با گرایش “هر پروژه یک ایده” و استقبال از ایده های نو و طرح های خلاقانه و نه صرفا با ظاهری فانتزی، بلکه در پیوند با بستر بنا و گرایشات فرهنگی و اجتماعی و همگام با فناوری های جدید و مدرن ، اثری پایدار و جاودان بیافریند.
معماران محیط به عنوان یکی از گروه های فعال در صنعت ساختمان در ایران و حضور چشمگیر در عرصه های ساخت و ساز و ارائه خدمات برتر در پی ارتقا سطح کمی و کیفی شاخص مطلوبیت و حفظ رضایت مندی و کسب اعتماد مشتریان در پروژه ها بوده است. همچنین تلاش نموده برای یادگیری آخرین دستاوردهای تخصصی فنی و علمی در دسترس باعث بهبود کارایی کارکنان از طریق آموزش، بهسازی مستمر و روزآمد گردد.

 

ادامه مطلب
فرسودگی فاضلاب مانع رفع نم‌زدگی مسجد جامع اصفهان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا