اخباراخبار محیط زیست

مرزگذاری نیمکت ها در پارکهای منطقه ۳

سرپرست اداره فضای سبز منطقه ۳ خبر داد
مرزگذاری نیمکت ها در پارکهای منطقه ۳

مرزگذاری نیمکت ها در پارکهای منطقه ۳ : سرپرست اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۳ گفت: با مرزگذاری نیمکت ها بر روی نیمکت های بوستان های منطقه، گامی درجهت طرح فاصله گذاری اجتماعی، مبارزه با ویروس کرونا برداشته شد.

به گزارش آرکاو به نقل از خبرگزاری مهر، پدرام طلوعی سرپرست اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست در این زمینه گفت: جهت پیشگیری از گسترش بیماری کووید ١٩، با قرار دادن مرز بر روی نیمکت های بوستان های این منطقه، گامی درجهت طرح فاصله گذاری اجتماعی، مبارزه با ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان برداشته است.

طلوعی خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با بازگشایی بوستان ها، جهت رفاه حال شهروندان و ارتقای زیبایی بصری این اماکن، عملیات کندوکوب، بهسازی، گل کاری، تعمیر و تنظیم ساعت ها، احیای تابلوهای پارکی، حذف شاخه های خشک، به زراعی، کوددهی و…. در بوستان های این منطقه اجرا شد.

شینا انصاری مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران درباره تأثیر بیماری کرونا بر محیط زیست گفت: اغلب گفته می‌شود که کرونا به دلیل کاهش سفرهای هوایی و زمینی به سود محیط زیست است و گزارش‌هایی در جهان منتشر شد که از کاهش آلاینده‌های هوا و گازهای گلخانه‌ای، آرامش نسبی حیوانات و مواردی از این دست خبر می‌دهد. صرف‌نظر از اینکه اکنون فعالیت‌ها و ترددها تقریباً به وضعیت عادی برگشته و همین تنفس طبیعت هم که موجب خوشحالی دوست‌داران محیط زیست شده تنفسی ناپایدار و موقت بوده، شرایط کنونی متأثر از کرونا مشکلات بسیاری برای محیط زیست ایجاد کرده است.

ادامه مطلب
تفکیک زمین های روستای قلعه نو قانونی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + سیزده =

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا