اخباراخبار شهرسازی

ساخت و ساز غیرمجاز در محلات کم برخوردار تبریز

بابایی اقدم:
پول‌هایی برای ساخت و ساز غیرمجاز در محلات کم برخوردار تبریز رد و بدل می‌شود

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: معطل ماندن مصوبه شورا و کمیسیون در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز باید تعیین تکلیف شود؛ چرا که حتی در محلات کم برخوردار، پول هایی برای ساخت و ساز غیر مجاز رد و بدل می‌شود.

فریدون بابایی اقدم در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز، طی تذکری، با بیان اینکه پس از کش و قوس‌های زیاد زمین‌ اسدگولی‌ در اختیار شهرداری قرار گرفت که در این راستا از استاندار تشکر می‌کنم، گفت: بودجه مصوب شورای شهر در شهرداری و فرمانداری تغییر می‌یابد که این امر قانونی نیست.

وی با اشاره به بحث خزانه متمرکز، گفت: این بحث با وجود تصمیم‌گیری و تصویب، متاسفانه اجرا نمی‌شود که باید رسیدگی شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: مجوز تاسیس‌ها در شهرک صیاد شیرازی صادر شده اما به دلیل برخی نواقص با مشکلات مواجه‌ هستند و متاسفانه ‌شهرک جوانان از طرح تفصیلی تبریز حذف شده است.

حکم خود را نیز دریافت کرده اند

عضو دیگر شورای اسلامی شهر تبریز نیز در تذکری، گفت: مدت‌هاست برخی از نیروهای با سابقه از برخی شرکت‌ها و سازمان ها کنار گذاشته می‌شود و در این میان ۱۴ نفر از این نیروها در سازمان ورزش چندین ماهی می‌شود بیکار شده و از خانواده‌های خود شرمنده هستند.

ادامه مطلب
فرصت متقاضیان صدور پروانه ساختمانی تا خردادسال آینده

محرم محمدزاده گفت : با وجود تعدیل این نیروها اما افراد جدیدی استخدام شده و حکم خود را نیز دریافت کرده اند.

وی بیان کرد: ‌تبدیل وضعیت ها باید هرچه سریع‌تر انجام شود؛ چرا که وضعیت روحی کارمندان مناسب نیست همه به دنبال پیدا کردن پارتی و آشنا برای عقب نماندن از قافله تبدیل وضعیت ها هستند.

محمد زاده خاطرنشان کرد: در میان این نگرانی‌ها شنیدن خبر هدایت برخی از نیروهای حجمی مترو به سمت بیمه بیکاری قابل توجه بوده، حال اینکه برای چند ماه کارکنان را به بیمه بیکاری نمی فرستند و این کارکنان باید حفظ شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سال، سال فضای سبز است، گفت: از هم اکنون شورا ستیزی آغاز شده است، امروز که شهر زیبا شده براساس تصمیمات شورا بوده است. محلات حاشیه‌ای شهر از گل کاری محروم‌هستند از حجیم‌کاری‌ پرهیز کنیم و محلات کم برخوردار را نیز ببینیم.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − دو =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا