اخباراخبار شهرسازی

شهرداری و تقویت فضای جلب مشارکت

استاندار یزد در جمع شهرداران استان:
فضای جلب مشارکت در شهرداری ‌ها تقویت شود

فضای جلب مشارکت در شهرداری ‌ها تقویت شود: به گزارش آرکاو به نقل از ایسنا/یزد استاندار یزد با اشاره به کاهش درآمدها و تاکید بر لزوم باز کردن فضای جلب مشارکت در شهرداری‌ها، گفت: بهره‌گیری و تقویت جلب مشارکت در شهرداری ‌ها، جایگزین مناسبی برای کمبود اعتبارات عمرانی و توسعه‌ای استان در شرایط فعلی است.

«محمدعلی طالبی» در نشست هم اندیشی شهرداران شهرهای استان یزد با اشاره به اقدامات شهرداران برای مقابله با شیوع کرونا و ضد عفونی شهرها، اظهار کرد: جا دارد از شهرداران برای انجام اقدامات انجام شده به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا در استان تشکر و قدرانی شود.

وی با اشاره به ضرورت دنبال کردن مسائل مربوط به محیط زیست در تمامی حوزه‌ها از سوی شهرداری‌ها، افزود: شهرداری‌ها باید ارتقاء شاخصه‌های زیست محیطی را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار یزد افزایش کیفیت زندگی را مستلزم توجه به محیط زیست دانست و گفت: در همین راستا جریمه، برخورد و اصلاح صنایع آلاینده، بخصوص صنایع حومه شهرها باید با جدیت دنبال شود.

روابط عمومی استانداری یزد: طالبی در پایان با اشاره به کاهش درآمدهای دولت و در عین حال لزوم رونق طرح‌های عمرانی در شهرها، خاطرنشان کرد: ایجاد فضای جلب مشارکت در شهرداری ‌ها جایگزین مناسبی برای کمبود اعتبارات عمرانی است و این مهم باید به عنوان اولویت اصلی مد نظر دست‌اندرکاران قرار گیرد.استاندار یزد با اشاره به کاهش درآمدها و تاکید بر لزوم باز کردن فضای جلب مشارکت در شهرداری‌ها، گفت: بهره‌گیری و تقویت جلب مشارکت در شهرداری‌ها، جایگزین مناسبی برای کمبود اعتبارات عمرانی و توسعه‌ای استان در شرایط فعلی است.

ادامه مطلب
آغاز ساخت مسکن فرهنگیان در هفته معلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا