اخباراخبار شهرسازی

کلیه مراکز اقامتی سقز تعطیل شدند

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی:
کلیه مراکز اقامتی سقز تعطیل شدند

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سقز گفت: کلیه مراکز اقامتی این شهرستان اعم از هتل‌ها و مهانپذیرها تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشند.

صلاح نصراللهی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا کلیه مراکز اقامتی اعم از هتل‌ها و مهمانپذیرها در سطح شهر و نیز کلیه واحدهای پذیرایی بین راهی دارای مجوز، به صورت موقت و تا زمان اعلام وضعیت عادی با همکاری و تعامل بسیار خوب مدیران و پرسنل شاغل در این تاسیسات، تعطیل شدند.

وی ضمن تاکید بر خودداری هموطنان از سفر به شهرستان سقز عنوان کرد: کلیه مراکز خدماتی از ارایه هر گونه خدمات به مسافران منع شده‌اند همچنین با هماهنگی‌های به عمل آمده با اهالی، مسئولین و معتمدین روستاهای هدف گردشگری از جمله سرچشمه، قلندر، مولان آباد و پارسانیان و… با رعایت اصول اخلاقی و حفظ حرمت افراد، به صورت موقت از تردد گردشگران در اماکن متبرکه و تفرجگاه‌های محدوده این روستاها ممانعت به عمل آید.

نصراللهی در ادامه افزود: بنا بر مصوبات ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، در شهرستان سقز نیز همانند سراسر کشور هیچگونه تمهیدی جهت پذیرایی از مهمانان نوروزی در نظر گرفته نشده و از کلیه هموطنان گرامی خواستاریم که به کردستان و سقز سفر ننمایند.

ادامه مطلب
سیاه‌چاله شهری ؛ جایی برای «نادیده گرفتن»

وی در پایان یادآور شد: انشاالله در آینده‌ای نزدیک و بعد از شکست کرونا بتوانیم در کردستان (سرزمین مهرورزی)میزبان خوبی برای هم میهنان عزیزمان باشیم.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − چهار =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا