اخباراخبار شهرسازی

بیمارستان فردیس ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بیمارستان فردیس ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش آرکاو به نقل از ایسنا، مدیر امور بیماری‎‌ها و مراکز تشخیصی درمانی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مشکل کمبود اعتبار برای تکمیل بیمارستان‌ های ناتمام استان تنها مختص بیمارستان فردیس نیست و بیمارستان‌ های دیگری مثل سیدالشهدا نیز با همین مشکل مواجه هستند.

کوروش سلیمی با اشاره به مشکلات موجود در مسیر تکمیل بیمارستان فردیس اظهار کرد:محدودیت در تامین منابع مالی، مهمترین مشکل برای تسریع در تکمیل این پروژه است.

وی ادامه داد: اگر اعتبار مورد نیاز به موقع به این پروژه تزریق شود، پیش بینی می‌کنیم بیمارستان فردیس ظرف دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: این بیمارستان تا کنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طی چند ماه اخیر به خاطر کندی تزریق منابع مالی فرایند تکمیل آن به کندی پیش می‌رود.

وی توضیح داد: مشکل کمبود اعتبار برای تکمیل بیمارستان‌های ناتمام استان تنها مختص بیمارستان فردیس نیست و بیمارستان‌های دیگری مثل سیدالشهدا که مسکن و شهرسازی وظیفه تکمیل آن را به عهده گرفته نیز با همین مشکل مواجه هستند.

این مسئول اظهار کرد: در شرایط فعلی، اولویت حوزه بهداشت و درمان در کشور تامین تجیهزات درمانی مورد نیاز، پرداخت حقوق پرسنل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و تامین دارو است.

ادامه مطلب
فست فود دکتر کالری |  الهام سلطانی 

سلیمی با اشاره به اینکه تحریم‌ها مشکلات زیادی برای واردات دستگاه‌های درمانی ایجاد کرده است، گفت: علی رغم این فشارها تا کنون مشکلی برای تعمیر دستگاه‌های مهم درمانی مثل دیالیز، رادیولوژی و MRI نداشته‌ایم و این دستگاه به محض خراب شدن تعمیر و مجدداً به چرخه فعالیت باز می‌گردند.

وی افزود: حتی اگر دستگاهی در بیمارستان و یا مرکز درمانی خراب باشد و امکان ارائه خدمات به بیماران را نداشته باشد، بیمار به بیمارستان دیگری ارجاع داده می‌شود تا در فرایند درمان او خلل ایجاد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا