اخباراخبار شهرسازی

افتتاح همزمان ۳۰ طرح وزارت راه و شهرسازی در اردبیل

با حضور محمد اسلامی و با دستور رئیس جمهوری و با ارزش ۴۵۶ میلیارد تومان انجام گرفت
افتتاح همزمان ۳۰ طرح وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل

مراسم با دستور رئیس جمهوری آئین افتتاح ۳۰ طرح وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل به ارزش ۴۵۶ میلیارد تومان انجام شد.
به گزارش آرکاو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بعدازظهر امروز و از طریق ویدئو کنفرانس آئین افتتاح همزمان ۳۰ طرح وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل به ارزش ۴۵۶ میلیارد تومان انجام شد.

در ابتدای این مراسم محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با تشریح اقدامات صورت گرفته در این ۳۰ طرح این پروژه‌ها را یک اتفاق خوب و مناسب در جهت توسعه استان اردبیل دانست. بعد از این توضیحات و با دستور حسن روحانی، این ۳۰ پروژه رسما افتتاح شد.

لازم به ذکر است این طرح ها شامل، افتتاح باند دوم محورهای مواصلاتی بزرگراهی شهرستان های اردبیل ، مشگین شهر و گرمی، افتتاح پروژه سایت رادار هواشناسی ، بهره برداری از راههای روستایی به طول ۳۳ کیلومتر، افتتاح پروژه لکه گیری و روکش آسفالت راههای ارتباطی استان اردبیل، افتتاح راه ارتباطی گیوی به خلخال و خلخال به اسالم ، افتتاح ۹۰۶ واحد مسکن مهر ، آغازعملیات اجرایی پروژه سیستم کمک ناوبری و روشنایی فرودگاه اردبیل برای تامین ایمنی نشست و برخاست هواپیما، آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم محورهای مواصلاتی استان ، آغاز عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت راههای گردشگری استان، آغاز عملیات اجرایی طرح بازآفرینی شهری و آغاز عملیات اجرایی ۵۴۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن بوده که در حوزه پروژه های وزارت راه و شهرسازی رسما با اعلام رئیس جمهور افتتاح شدند.

ادامه مطلب
دولت اعتبار بازسازی روستاهای جنگ‌زده را تأمین نکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 5 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا