رویدادهاگفتمان ها و نشست ها

نگاهى بر آثار معمارى و منظر مهرداد ایروانیان

“نگاهى بر آثار معمارى و منظر مهرداد ایروانیان” در دانشگاه علم و صنعت

انجمن علمى معمارى دانشگاه علم و صنعت نشست “نگاهى بر آثار معمارى و منظر مهرداد ایروانیان” را چهارشنبه ٤ دى ماه ٩٨ برگزار می کند.

مهرداد ایروانیان به سال ۱۳۳۶ خورشیدی در شیراز به دنیا آمد. تحصیلات معماری خود را در دانشگاه یو اس ال USL لوییز یانا در آمریکا به پایان رسانید و پس از بازگشت به ایران از سال ۱۳۷۰ خورشیدی تا کنون دست اندر کار طرح و اجرای پروژه های مختلف معماری و طراحی شهری در شیراز و شهرستان های مجاور آن بوده و با دانشگاه آزاد شیراز نیز همکاری داشته است.

ایروانیان کار خود را در سال های آخر دهه ی ۷۰ خورشیدی با برگزاری تعدادی نمایشگاه معماری، که اولین آنها ( دروازه ها) نام داشت، شروع کرد تا بدین وسیله بتواند فارغ از مسائل مربوط به عملکرد های پیچیده ساختمان به جستجوی زبان معماری خود بپردازد. مهرداد ایروانیان به سال ۱۳۸۱ در جشنواره ماریل ایتالیا ( بخش کشورهای شمال آفریقا و خاور میانه) با اثر دروازه قرآن شیراز شرکت جست و برنده جایزه اول مسابقه با معماری سنگ، در بخش طراحی شهری شد.

ادامه مطلب
سلسله نشست‌های معماری معاصر مساجد | فرهنگستان هنر

انجمن علمى معمارى دانشگاه علم و صنعت نشست “نگاهى بر آثار معمارى و منظر مهرداد ایروانیان” را چهارشنبه ٤ دى ماه ٩٨ برگزار می کند.

این برنامه از ساعت ١٣ الی ١٥:٣٠ در آمفى تئاتر شهید مداح دانشكده معمارى و شهرسازى دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود.

گفتنی است، ورود براى عموم آزاد و رایگان است، اما ثبت نام در نشست الزامیست.

علاقمندان جهت حضور در این برنامه با آیدی @IUST_architecture هماهنگ نمایند.

منبع:خبرفارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + ده =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا