جوایزرویدادها

جایزه معمار خاورمیانه ۲۰۱۹

جایزه معمار خاورمیانه ۲۰۱۹

به گزارش آرکاو هفته گذشته جایزه معمار خاورمیانه در دبی برگزار شد. محمدخاوریان برای دومین سال بعد از برنده شدن در سال گذشته در بخش معمار جوان سال امسال نیز پروژه مدرسه دهنو برنده طراحی کانسپ دیزاین سال شد.این پروژه یک مدرسه است که برای یک منطقه محروم در اطراف جیرفت طراحی شد و در سال گذشته هم تقدیر ویژه در جایزه جهانی آرکیتایزر را در بخش ساختمان های آموزشی کسب کرده بود.
تبریک به تمامی برندگان ایرانی امسال که باعث شدند که اسم ایران رو چند بار در سالن در کنار دفاتر مطرحی از دنیا مثل وود بگت و فاستر و … بشنویم.

جایزه معمار خاورمیانه امسال نیز در آستانه دوازدهمین دوره‌ فعالیت خود میزبان جمع کثیری از معماران ایرانی در کنار شناخته‌ترین دفاتر معماری دنیا است. جوایز معمار خاورمیانه جشنواره‎ای بین‌المللی است که آبان‌ماه هر سال در دوبی توسط مجله آرشیتکت، یکی از شناخته‌شده ترین مجلات منطقه برگزار می‎شود، و به معرفی معماران، و پروژه‌های برتر سال می‌پردازد. از منتخبین مشهور و معتبر دوره‌های پیشین این جایزه می‌توان به معمارانی چون زاها حدید، سِر نورمن فاستر، سانتیاگو کالاتراوا؛ و شرکت‌های بزرگ معماری چون Atkins, SOM, و… اشاره کرد.

ادامه مطلب
دانشکده دامپزشکی دانشگاه کرنل

مدرسه دهنو در یکی از روستاهای اطراف جیرفت که یکی از قطب های کشاورزی می باشد، قرار دارد. هدف معمار آشنایی افراد از سنین پایین با فعالیت های بومی بود که مدرسه در این زمینه می تواند نقش مهمی در این داشته باشد.

عکس: khavarianarchitects.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا