اخباراخبار شهرسازی

اجرای پیاده راه «سبز و سلامت» اندیشه

سرپرست شرکت عمران شهر اندیشه خبر داد؛
اجرای پیاده راه «سبز و سلامت» اندیشه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان

شهریار- سرپرست شرکت عمران شهر اندیشه گفت: پیاده راه «سبز و سلامت» با استفاده از ظرفیت کانال آب فردیس با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان اجرا می شود.

مهدی مسلم خانی  به برخی از عملکرد و برنامه های آتی شرکت عمران اشاره کرد و در این باره اظهار داشت: توجه به حوزه عمرانی در زمینه فرهنگی، ورزشی، آموزشی، شهرسازی ، خدمات درمانی و… از ابتدا در برنامه های شرکت عمران بوده و تاکنون اقدامات و پروژه ارزشمندی در شهر اندیشه به بهره برداری رسیده است.

وی به پروژه بزرگ مرکز شهر اندیشه اشاره کرد و در این باره اظهار داشت: بحث مرکز شهر اندیشه در زمینی به مساحت بیش از ۴۸ هکتار با کاربرد و عملکرد فراشهری در نظر گرفته شده است که در حوزه درمانی بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی و در حوزه آموزشی زمینی در اخیتار دانشگاه خواجه نصیر توسی برای احداث دانشگاه دراین مجموعه توافق شده است و احداث تالار شهر هم کلنگ زنی شده و در قسمت دیگر آن خدمات ورزشی و تفریحی ارائه می شود.

ادامه مطلب
موزه هنر Benaroya Wing

سرپرست شرکت عمران شهر اندیشه اجرای ره باغ در پروژه مرکز شهر را یکی دیگر از خدمات ارزنده خواند و ادامه داد: در تقاطع این بازار پروژه ره باغ شهر اندیشه که بیش از ۸۰ میلیارد سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است و بیش از یک کیلومتر است و تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

پروژه مدرسه اجتماع محور با استفاده از پروژه ناب بین المللی 

سرپرست شرکت عمران شهر اندیشه تصریح کرد: پروژه آغاز عملیات اجرایی ۲هزار واحد مسکونی با مشارکت بخش خصوصی در اقدام ملی عرضه می شود و عملیات اجرایی این پروژه با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد و دراین طرح زمین و پروانه آورده شرکت عمران است و اجرا بر عهده بخش خصوصی است و در رابطه با نحوه واگذاری و دستورالعمل ها نیز به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

مسلم خانی به پروژه هایی که تا پایان سال کلنگ زنی خواهد شد نیز اشاره کرد و گفت: پروژه کانون پرورش فکری کودکان با طرح و معماری فاخر که ظرفیت خدمات رسانی به غرب استان تهران را دارد، پروژه مدرسه اجتماع محور با استفاده از پروژه ناب بین المللی در محله ایرانشهر، مجتمع فرهنگی هنری تحت عنوان سرای فرهنگ و هنر با هدف ارتقای سطح کیفیت زندگی، احداث پارک ورزشی در فاز ۵ اندیشه با همکاری شهرداری، بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی که موافقت اصولی آن انجام شده و با مشارکت بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

ادامه مطلب
آغاز فاز اول مرمت آرامگاه شیخ عبدالقادر بستکی

 همچنین پیاده راه سبز و سلامت با استفاده از ظرفیت کانال آب فردیس که بیش از ۳ کیلومتر است و پروژه فاخری در حوزه معماری و شهرسازی است و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان بخشی از برنامه های مهم و اررزشمند است که بخشی کلنگ زنی شده و بخش دیگر نیز تا پایان سال کلنگ زنی خواهد شد.

منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 15 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا