اخباراخبار دنیای CG

بالاخره بعد از مدت ها Maxwell Render 5 رونمایی شد

به گزارش آرکاو | رسانه آگاهی معماری ایران به نقل از Maxwell Render 5 موتور رندر مکسول ۵ رونمایی شد .

مکسول که یکی از دقیق ترین موتور رندر های جهان می باشد. در این نسخه قابلیت های بسیار زیاد و هیجان انگیزی مانند MULTI-GPU رندرینگ معرفی کرده است که میتوان با چند کارت گرافیک، تا ۵۰ برابر از سی پی یو های قدرتمند سریعتر رندر گرفت.

از دیگر قابلیت های این نسخه میتوان به رندرینگ شبکه ای ابری که از سرویس های شرکت nextlimit می باشد اشاره کرد. همچنین تمامی متریال های موجود در این موتور قابلیت اجرا بروی کارت گرافیک را دارا خواهند بود و شما میتوانید به راحتی صحنه های V-Ray را به Maxwell تبدیل نمایید.

امکاناتی که در Maxwell Render 5 بهبود یافته 

رندرینگ Fire که به صورت Intractive امکان تست رندرهای سریع را میسر میکرد در این برنامه بهبود یافته است و سرعت بسیار بالاتری را به ارمغان خواهد آورد همچنین امکان استفاده از Procedural Textures در این نسخه تقویت شده و میتوانید نورهای Multilight را گروه بندی نمایید. همچنین از مانیتورهای با رزولوشن ۴k و بالاتر به راحتی پشتیبانی کرده و دیگر نیاز به تغییرات در رابط کاربری نخواهید داشت.

ادامه مطلب
ممنوعیت سفر به روستای تاریخی کندوان

[aparat id=”gnaQS”]

[aparat id=”se9wO”]

[aparat id=”6xaeq”]

[aparat id=”eojvC”]


درباره موتور رندر Maxwell 5 

این موتور توسط کمپانی Next Limit ساخته شده و در سال ۲۰۰۶ به صورت رسمی برای موتور های سه بعدی منتشر و در دسترس هنرمندان قرار گرفت .موتور ماکسول ( Maxwell ) بر گرفته شده از نام  فیزیکدانانی بزرگ که در مورد محاسبه ی نور خدمتی بسیار زیادی به دنیا کرده گرفته شده است . موتور رندر Maxwell Render یک موتور و انجین فیزیکالی ( Physically Based ) می باشد که بر پایه نظم فیزیک کاملا دقیق نور و اشعه های کاملا واقعی عملیات رندر و تصویر پردازی را انجام میدهد .

این نوع موتور ها شاید خیلی خوب به نظر برسند اما سخت ترین حالت رندرینگ رو دارند چرا که برای ساخت صحنه های Surrealism مناسب نیستند ، به عنوان مثال شما نور های غیر طبیعی را نخواهید داشت ، متریال های غیر واقعی را نخواهید داشت چرا که تمام پارامتر های متریال ها طبق اصول و فرمول های فیزیکی تعریف میشوند . این نوع موتور ها بهترین گزینه برای ساختن صحنه های معماری و سینماتیک محسوب می شوند .

و در نهایت شما می توانید نمونه رندرهای Maxwell را مشاهده بکنید . 

[images_grid auto_slide=”no” auto_duration=”1″ cols=”four” lightbox=”no” source=”media: 44029,44042,44041,44040,44039,44038,44037,44035,44034,44033,44031,44030″]

ادامه مطلب
قیمت املاک کلنگی بازار مسکن تهران +جدول

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا