اخباراخبار مسکن

۳۳۱۳ واحد مسکن امید در ایلام ساخته می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان:
۳۳۱۳ واحد مسکن امید در ایلام ساخته می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: زمینه لازم برای ساخت ۳۳۱۳ واحد مسکن امید در محله‌های هدف بافت فرسوده این استان در قالب اجرای طرح بازآفرینی شهری تهیه و برای احداث به مناقصه گذاشته شده است.

 مهندس «علی‌اصغر کاظمی» با اعلام این خبر، اظهار کرد: احداث مسکن امید از راهبردهای دولت تدبیر و امید است، اظهار کرد: کارهای لازم در خصوص اجرای طرح مسکن امید انجام شده تا در همه شهرهای استان اراضی مازاد دستگاه‌های دولتی به راه و شهرسازی ایلام منتقل شود.

وی گفت: عملیات اجرایی احداث این واحدها به زودی از طرف وزارت راه و شهرسازی آغاز می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این واحدها در مدت ۲ سال آینده ساخته شده و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

کاظمی با اشاره به بودجه تخصیص داده شده به این استان در حوزه بازآفرینی شهری یادآور شد: سهم دولت برای ارائه تسهیلات در حوزه بازآفرینی ایلام ۴۶۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: اولویت نخست اتمام طرح‌هایی است که بیشتر آنها پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد دارند و مابقی اعتبارها نیز در بحث مسکن امیدهزینه خواهد شد.

ادامه مطلب
خبرهای خوب برای خراسان رضوی در حوزه مسکن 

نقش دولت در مسکن امید، عمدتاً نقش حمایتی مانند اعطای تسهیلات ارزان قیمت و تخفیف در انشعابات است و واحدها را مالکان واحدهای فرسوده می‌سازند.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − چهار =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا