دوره ها و کارگاه هارویدادها

دوره آموزشی جامع گردش کار بیم

در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود
دوره آموزشی جامع گردش کار بیم

دوره آموزشی جامع گردش کار بیم با نرم‌افزای آرشیکد فارسی به مدت یکماه در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.
 
به گزارش آرکاو به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کارگاه آموزشی جامع گردش کار بیم با نرم افزار آرشیکد فارسی به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از امروز ۲۹ مهرماه تا ۳۰ آذرماه در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.
 
این کارگاه آموزشی شامل ۱۰۴ ساعت است که سه جلسه در هفته در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به نشانی تهران، خیابان شیخ فضل‌الله نوری، جنب شهرک فرهنگیان، خیابان شهید مروی، خیابان حکمت برگزار می‌شود. در این دوره آموزشی دفتر نمایندگی انحصاری گرافیسافت در ایران نیز با مرکز تحقیقات همکاری داشته است.
 
نرم افزار آرشیکد (ArchiCAD) یک نرم افزار CAD مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) برای کامپیوترهای مکینتاش و ویندوز است که توسط شرکت مجارستانی Graphisoft تولید شده است. از نرم افزار آرشیکد برای کار با تمام جنبه های زیبایی شناختی و مهندسی در طی فرایند طراحی محیط، ساختمان ها، فضاهای داخلی، مناطق شهری و غیره با کمک کامپیوتر استفاده می شود.
 
این نرم افزار به عنوان اولین محصول CAD در کامپیوترهای شخصی شناخته شد که قابلیت ساخت هندسه های دو بعدی و سه بعدی را همزمان دارا است و همچنین اولین محصول BIM تجاری برای کامپیوترهای شخصی بود و از نظر قابلیت ذخیره سازی حجم زیادی از اطلاعات در داخل مدل سه بعدی، انقلابی در این صنعت به وجود آورد. امروزه نرم افزار آرشیکد بیش از ۱۲۰ هزار کاربر دارد.
ادامه مطلب
برگزاری نخستین رویداد مرکز معماری معاصر دانشگاه شهید بهشتی - بررسی مسجد امام علی (ع) در پرندک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 13 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا