اخباراخبار مسکن

رفع مشکلات اشتغال و مسکن مددجویان قرچک

فرماندار قرچک:
پیگیر رفع مشکلات اشتغال و مسکن مددجویان قرچک هستیم

 فرماندار قرچک گفت: پیگیر رفع مشکلات اشتغال و مسکن مددجویان در قرچک هستیم.

به گزارش آرکاو به نقل از خبرگزاری مهر، بهمن خطیبی عصر پنج شنبه در نشست با سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کل کشور با بیان اینکه پیگیر رفع مشکلات اشتغال و مسکن مددجویان در قرچک هستیم اظهار داشت: هدف اصلی کمیته امداد توانمندسازی قشری است که زمینه فعالیت را دارند اما به تنهایی امکان کار کردن برایشان مهیا نیست.

وی با بیان اینکه باید فرصت و زمینه برای خوداتکایی افراد ایجاد شود، افزود: یکی از مؤلفه های خوداتکایی ایجاد اشتغال است که در واقع مشکل اصلی در کشور هم می باشد و به تبع آن جامعه هدف کمیته امداد آسیب پذیرتر و دچار مشکلات بیشتری در این حوزه هستند.

خطیبی بعد از اشتغال توجه به مسکن مددجویان را مهم دانست و در این دیدار از رئیس کمیته امداد برای سفر به شهرستان قرچک و دیدار با مددجویان دعوت به عمل آورد.

فرماندار به منظور اشتغالزایی برای مددجویان و اختصاص تسهیلات بیشتر برای خودکفایی این قشر موارد لازم را مطرح کرد و با طرح موضوع مسکن  و اعتبارات مربوطه، خواستار حمایت بیشتر از این قشر در شهرستان قرچک شد.

ادامه مطلب
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان|کامران دیبا

گفتنی است که در پایان رئیس کمیته امداد نیز با تقدیر از پیگیری درخواست‌های نیازمندان در راستای محرومیت‌زدایی و عدالت‌گستری، قول مساعد داد دستورات لازم را برای موارد مطرح شده صادر کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + پانزده =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا