استودیو هادی تهرانیپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتکمیل شدهدفاترساختمان های اداریکاربریمعمارانهادی تهرانیهامبورگ

ساختمان اداری داکلند | استودیو هادی تهرانی

ساختمان اداری داکلند
معمار: استودیو هادی تهرانی

موقعیت: آلمان، هامبورگ
وضعیت:
ساخته شده
مساحت: ۱۳۵۴۴ متر مربع،
تاریخ ساخت: ۲۰۰۴-۲۰۰۶
کاربری: آموزشی
تیم پروژه: فردریکه بهرمان، استفانی هیلنکامپ، مونیکا نیگگمیر، داگمار نیل، سوزان پاولیش ، میریام شنل
مدیریت پروژه: ایلگا نلس، کریستین فک، بریژیت کوک
جوایز: برنده بهترین طراحی سازه در جوایز LEAF در سال ۲۰۰۵


 ساختمان اداری داکلند
ساختمان اداری داکلند

درباره پروژه   ساختمان اداری داکلند

دروازه ای به شهر هامبورگ 

ساختمان اداری Dockland در یک انتهای Edgar-Engelhard-Kai ، یک اسکله خیابانی بین Norderelbe ، بازوی شمالی رود Elbe و Fischereihafen ، بندر تجارت ماهیگیری قرار دارد. “شیب” این سازه کشتی مانند آزادانه از ۴۰ متر بیشتر است تا یک مکمل پویا برای ترمینال کشتی همسایه ایجاد کند. این ساختمان تقریباً ۹۰۰۰ متر مربع از فضای اداری را که توسط یک قاب فولادی ساخته شده است ، فراهم می کند.

عرض این مجتمع موقعیت یابی مکان های ارتباطی مانند آشپزخانه ها یا اتاق های کنفرانس میانسال ها را ممکن می سازد ، هرچند در مورد بایگانی ها یا فضاهای مربوط به چاپگرها نیز همین کار را دارد. مناطق بزرگ باز که دارای مبلمان منصوب آزادانه هستند ، فضای کاری وسیع ایجاد می کنند. نمای شیشه ای، در کارمندان این امکان را می دهد تا از منظره شگفت انگیز چشم انداز بندر از دفاتر خود لذت ببرند. كسانی كه كارشان را در طول روز وقت نمی گذارد تا از چشمان دلپذیر لذت ببرند ، می توانند آن را عصر در تراس پشت بام جبران كنند. حتی بازدیدکنندگانی که جزئی از خدمه دفتر نیستند می توانند از طریق یک راه پله در فضای باز عمومی واقع در عقب ساختمان وارد تراس شوند.

ادامه مطلب
مجموعه ی سرزمین رویایی | گروه طراحی فضا، رویداد، شهر

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + هجده =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا