آپارتمان هاآثار معماری ایرانپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتکمیل شدهتهرانکاربریمراکز مسکونیمعمارانهادی تهرانی

ساختمان مسکونی شماره ۴ | هادی تهرانی

ساختمان مسکونی شماره ۴
معمار: هادی تهرانی

موقعیت : ایران، تهران
وضعیت : 
ساخته شده
زیربنا : ۵۰۰۰ مترمربع
تاریخ ساخت : ۲۰۱۱-۲۰۱۸
کاربری : مسکونی
مدیریت پروژه : اینگو هارتفیل (معماری) ، نیکولا سیگل (داخلی)
تیم طراح : گونار یونگ ، کاترینا روسکونی-کلریسی ، کلارا زاخاریاسن
کارفرما : بهمن مشار ، بابک اکبریان
عکس: پرهام تقی اف


ساختمان مسکونی شماره 4 
ساختمان مسکونی شماره ۴

درباره پروژه  ساختمان مسکونی شماره ۴ 

این ساختمان آپارتمان لوکسی در نه طبقه در محله زیبا فرشته در شمال تهران برای زوج های مرفه اختصاص داده شده است. این نخستین ساختمان در نوع خود در تهران است که طراحی خلاقانه هادی تهرانی را در سراسر سازه نشان می دهد. نمای بیرونی ساختمان (N ° ۴ Kamran) با توجه به نمای متنوع و گرافیکی سه بعدی ، توجه را به خود جلب می کند. صفحه های موبایل ساخته شده از یک بافت فلزی که دارای تزئینات مدرن است ، به عنوان محافظ فردی بین حریم خصوصی و حوزه عمومی استفاده می شود.

مانند خانه های همسایه ، ساختمان فقط در امتداد نمای شمالی و جنوبی آن باز می شود. با این حال، این فشردگی متعاقب آن که با طراحی بیرونی همراه می شود، برای هر واحد مسکونی جداگانه، از آپارتمان مسکونی دوبلکس تا پنت هاوس با تراس پشت بام ، شامل می شود. در فضای داخلی ، یک طراحی داخلی مدرن و با کیفیت بالا ، عامل متمایز کننده است. در اینجا نیز معماران و طراحان داخلی دست به دست هم دادند و معماری و فضای داخلی مسکونی را به وجود آورده اند. طبقه همکف برای یک لابی زیبا طراحی شده است. رنگ های خنثی در استخرها آرامش و آرامش مطلق را نشان می دهد. ۱۸ واحد مسکونی به ویژگی های خاص دسترسی دارند و شامل استخر ۲۴ متری ، سونا ، اتاق تناسب اندام ، سینمای خصوصی ، ۵۰ فضای پارکینگ ، سرویس شستشوی ماشین و لابی آسانسور خصوصی و فردی هستند.

ادامه مطلب
آپارتمان مسکونی نیلوفر | شهاب علیدوست و همکاران

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا