اخباراخبار مسکن

امام جمعه رشت: قیمت مسکن و اجاره بها کنترل شود

امام جمعه رشت: قیمت مسکن و اجاره بها کنترل شود

 نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت وضعیت قیمت مسکن و اجاره بها را فاجعه بار خواند و بر ضرورت کنترل قیمت ها در این بخش تاکید کرد.
 
به گزارش آرکاو به نقل از  ایرنا، ایت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت افزود:  در صورتی که نمی توانند قیمت مسکن و اجاره بها را کاهش دهند، نگذارند از قیمت های کنونی فراتر برود.
وی همچنین با تاکید بر ضرورت تقویت  تولید و فضای اشتغال خاطر نشان کرد:فضای اشتغال را برای جوانان فراهم کنید؛ ضمن انکه مسئولان خود به سراغ نخبگان بروند و آن ها را جذب کنند.
وی با اشاره به ضرورت صرفه جویی در انرژی  ادامه داد: خام فروشی خیانت و ادامه اش به ضرر ملت است که البته مسئولان نیز برای تحقق این مهم وعده داده اند.
 
ایت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به اعزام زائران برای شرکت در مراسم پیاده روی  اربعین ، از دولت و  ملت عراق برای میزبانی این جمعیت عظیم قدر دانی کرد و گفت: این پیاده روی عظیم نشاندهنده ایمان و عشق و ارادت مردم به ائمه اطهار(ع) است  و بایستی از این ظرفیت فرهنگی ایحاد شده برای تبیین مسائل اسلامی ، دینی و فرهنگی استفاده شود.
 
وی در خاتمه سخنانش اضافه کرد: مقابله با شیعه و مرجعیت که از سوی دشمنان دنبال می شد؛  با بیداری دولت و ملت عراق به نتیجه نرسید.
ادامه مطلب
شب گردشگری ایران و چین لغو شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − شش =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا