اخباراخبار شهرسازی

گزارش تصویری جلسه کمیته تخصصی معماری

گزارش تصویری از صد و یازدهمین جلسه کمیته تخصصی معماری، طراحی شهری و بافت‌های واجد ارزش

 

گزارش تصویری از صد و یازدهمین جلسه کمیته تخصصی معماری، طراحی شهری و بافت‌های واجد ارزش ، این جلسه به ریاست فرزانه صادقی مالوجرد معاون شهرسازی ومعماری با بررسی احداث خیابان با عرض بیش از ۱۴ متر، موسوم به گذر آقانورالله نجفی در محدوده بافت تاریخی- مجاورت مسجد شیخ لطف الله اصفهان برگزار شد.

 
جلسه فوق به دنبال بازدید فرزانه صادق مالواجرد معاون شهرسازی و معماری در پی اقدامات اجرایی، انجام تملکات متعدد، تخریب فضاها و خانه‌های ارزشمند فرهنگی و تاریخی تحت حفاظت همجوار مجموعه ارزشمند میدان نقش جهان و مغایرت اساسی این مداخلات با طرح جامع و تفصیلی مصوب شهری و ضوابط و حرائم آثار ثبتی و محدوده های ابلاغی بافت تاریخی برگزار شد.

در جلسه فوق، پس از ارائه ظرح‌های مشاور طرح، مقرر شد تا با اصلاحاتی در جلسه آتی کمیته فنی مجدداٌ مورد بررسی قرار گیرد و بعد از انجام اصلاحات و نهایی شدن در کمیته فنی برای اخذ مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری در جلسات آتی شورا مطرح و بررسی شود.در نشست فوق، اعضای اصلی کمیته فنی ۳؛ آقایان بهشتی، مخدوم، حبیبی، فرجامی، کلانتری، اهری، صابری، مغانلو، طوسی و قاسمی حضور داشتند و به ارائه نقطه نظرات خود در این رابطه پرداختند.

ادامه مطلب
ویلا لین | گروه معماری زما

[images_grid auto_slide=”no” auto_duration=”1″ cols=”three” lightbox=”yes” source=”media: 32997,32998,32999,33000,33001,33002,33003,33004,33005″]

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

عکاس: راهب هماوندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − چهار =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا