اخباراخبار معماری

معماری در مواجهه با سوانح

نهمین قسمت از سری برنامه تلویزیونی «شب معماری»
معماری در مواجهه با سوانح

نهمین قسمت از سری برنامه تلویزیونی «شب معماری» امروز ۲۷ شهریورماه با موضوع «معماری در مواجهه با سوانح» از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش آرکاو به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، سرزمین ایران با پهنه‌ جغرافیایی وسیع و موقعیت خاص آن، صحنه‌ رخدادهای طبیعی و غیرطبیعی است. از همین رو شب‌ معماری در نهمین شب خود به سراغ این موضوع رفته است.

در برنامه امشب «شب معماری» علی فروزانفر مجری برنامه به همراه علیرضا فلاحی، عضو هیئت علمی دانشگاه به بحث درباره مواجهه معماری با سوانح طبیعی و غیرطبیعی می‌پردازند و پس از آن نگاهی خواهند داشت به اهمیت معماری و تاثیر آن در بازسازی پس از سوانح.

دکتر علیرضا فلاحی دانشیار دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شهید بهشتی، از اعضای هیئت تحریریه فصلنامه دانش پیشگیری و مدیریت بحران و همچنین نگارنده مقالات علمی و پژوهشی متعددی در حوزه سوانح صنعت ساختمان می باشد.

این‌برنامه امشب چهارشنبه ۲۷ شهریورماه، ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

«شب معماری» پنجمین شب از مجموعه «شب‌های هنر» است که چهارشنبه‌شب‌ها به‌صورت زنده پخش می‌شود. این برنامه‌ با موضوع معماری به دنبال واکاوی مفاهیم و دغدغه‌های روز جامعه‌ معماری و شهرسازی است، تا فرصتی باشد برای خوانشی صحیح از وضعیت معماری در ایران.

ادامه مطلب
رستوران چاشت | منظر بوم نقش

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 19 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا