اخباراخبار مسکن

قیمت مسکن همدان با کرونا کاهش نیافته است

رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان:
قیمت مسکن همدان با کرونا کاهش نیافته است

رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان با بیان اینکه بازار مسکن در رکود به سر می برد، گفت: در حال حاضر به علت شیوع کرونا ویروس بازار مسکن به شدت دچار رکود شده است و خرید وفروشی صورت نمی‌گیرد.

ابراهیم جمالی  با اشاره به اینکه این موضوع باعث کاهش قیمت مسکن در همدان نشده است، اظهار کرد: در بهمن و اسفندماه سال گذشته قیمت مسکن در همدان افزایش ۱۰ درصدی داشت و با وجود اینکه در حال حاضر در رکود هستیم، کاهش قیمت نداشته ایم.

وی با تأکید بر اینکه فعلاً تمامی مشاورین املاک تعطیل هستند، تصریح کرد: در حال حاضر تمامی مشاورین املاک به علت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس تعطیل هستند و خرید و فروشی در همدان انجام نمی‌شود.

بسیاری از مشاورین املاک همدان مستأجر هستند

جمالی با اشاره به آثار منفی کرونا ویروس بر کسب و کار مشاورین املاک، یادآور شد: بسیاری از مشاورین املاک همدان مستأجر هستند و شیوع کرونا و تعطیلی بازار آثار منفی بر کسب و کارها به ویژه مشاورین املاک وارد کرده است.

وی بیان کرد: معمولاً در اسفند و فروردین و تا نیمه اردیبهشت در همدان خرید و فروش مسکن و یا اجاره صورت نمی‌گیرد بنابراین مسکن در این ایام بازار خوبی ندارد و در حال حاضر نیز به علت کرونا مردم تمایلی به خرید ملک نشان نمی‌دهند.

ادامه مطلب
ویلای آخر هفته ناتل| محمد خاوریان

رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان با بیان اینکه قیمت مصالح ساختمانی چیزی حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است، تأکید کرد: به طور حتم اگر بازار از وضعیت کرونایی خارج و رونقی هم ایجاد شود قیمت ها بالا خواهد رفت چرا که مصالح گران شده است.

دکتر مرتضی قائمی  در تحلیل شعار سال تحت عنوان «جهش تولید» اظهار کرد: مقام معظم رهبری چند سالیست که بر بحث اقتصاد تمرکز دارند چراکه اقتصاد زمینه و مقدمه‌ای برای همه ابعاد از جمله فرهنگی، اجتماعی است که همه به گونه‌ای وابسته به اقتصاد هستند و زیربنای شروع فعالیت و پیشبرد در تمام زمینه‌ها اقتصاد است.

وی ادامه داد: کشوری که در زمینه اقتصادی دچار مشکل باشد در بخش‌های دیگر نیز آسیب پذیرتر می‌شود حتی در بعد فرهنگی و اجتماعی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها نتیجه مشکلات اقتصادی است.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا