اخباراخبار محیط زیست

هشدار به فرمانداران برای بارندگی‌ های یکشنبه و دوشنبه

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان خبر داد:
هشدار به فرمانداران برای بارندگی‌ های یکشنبه و دوشنبه

به گزارش آرکاو به نقل از ایسنا، هشدار به فرمانداران برای بارندگی‌ های یکشنبه و دوشنبه: مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان درباره پیش بینی بارندگی در روزهای یکشنبه و دوشنبه(۱۰ و ۱۱ فروردین‌ماه‌ )در استان گفت: به فرمانداری ها و شهرداری ها هشدار داده شده تا آمادگی لازم را داشته باشند.

مجید سعیدی” در گفت و گو  درباره آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان کرمان اظهار کرد: همه روستاها از حالت اضطرار خارج شده و در حال بررسی مجدد است تا اگر نیاز به کمک دارند، انجام شود.

وی افزود: بسته غذایی یک ماهه در برخی مناطق توزیع شده و هلال احمر و بنیاد مسکن در حال بررسی هستند تا به صاحبان خانه های تخریبی و نا ایمن چادر بدهند تا تکلیف خانه های آنها مشخص شود.

سعیدی درباره انتشار مطلبی مبنی بر آشفته بودن مدیریت بحران در شهرستان رودبار بیان کرد: کسانی که چنین حرفی می زنند، اوضاع را از راه دور کنترل می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: خدمات زیربنایی و عمرانی در مناطق سیل زده ارائه می شود. سیل بزرگ بود و همه چیز یک روزه عادی نمی شود.

ادامه مطلب
اجرای پروژه بهشت‌آباد غیرقانونی است

وی افزود: هنوز یک ریال اعتبار از سوی دولت به ما ابلاغ نشده و با امکانات درون استانی داریم کار می کنیم.

سعیدی درباره پیش بینی بارندگی در روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان گفت: به فرمانداری ها و شهرداری ها هشدار داده شده تا آمادگی لازم را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان بیان کرد: احتمال بارش باران در برخی نقاط وجود دارد و باید اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 14 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا