اخباراخبار مسکن

ثبت نام جدید طرح اقدام ملی تولید مسکن در نیمه دوم اسفند

یک مسئول در اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد
ثبت نام جدید طرح اقدام ملی تولید مسکن در نیمه دوم اسفند

به گزارش آرکاو به نقل از ایسنا، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ثبت نام جدید طرح اقدام ملی تولید مسکن نیمه دوم اسفندماه اعلام می‌شود.

سعید شاهین‌فر اظهار کرد: طبق اعلام وزیر راه و شهرسازی امکان ثبت نام جدید طرح اقدام ملی تولید مسکن از نیمه دوم اسفندماه فراهم می‌شود و متقاضیان جامانده در دوره‌های قبل می‌توانند از ظرفیت جدید بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۳۰۰ نفر در دور نخست ثبت نام طرح اقدام ملی تولید مسکن واجد شرایط نبوده و ریزش داشتند، تصریح کرد: این ریزش‌ها نیاز به تعیین تکلیف دارد و باید افراد اعتراض خود را اعلام کنند و انصرافی‌ها مشخص و بعد تعداد ظرفیت جدید تعیین شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان در مورد اینکه سامانه مربوط به ثبت اعتراض دچار نقص شده و افراد امکان ثبت اعتراض نداشتند، عنوان کرد: از روز شنبه ۱۰ اسفندماه این مشکل برطرف شده و اعتراض‌ها دریافت می‌شود.

افراد تا ۱۲ اسفندماه فرصت دارند

این مسئول ادامه داد: افراد تا ۱۲ اسفندماه فرصت دارند تا اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند و روز ۱۲ اسفندماه نیز برای انصراف تعیین شده است؛ همچنین کسانی که قصد اعتراض دارند، پس از مطالعه علت عدم واجد شرایط بودن، باید در قسمت مربوطه، توضیحات و دلایل اعتراض خود را به طور کامل درج کنند.

ادامه مطلب
خیابان ناصریه

وی با اشاره به اینکه ۴۰۰ نفر از واجدان شرایط طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان زنجان برای تکمیل مدارک به کارگزاری مراجعه نکرده‌اند، یادآور شد: این درحالی است که از بین افرادی که به کارگزاری مراجعه کرده‌اند، هنوز ۶۰۰ نفر فرم‌ها و مدارک تکمیلی را ارائه نداده‌اند که باید هرچه‌ سریع‌تر روند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

شاهین‌فر خاطرنشان کرد: برخی از شهرستان‌ها که برای آن‌ها در طرح اقدام ملی تولید مسکن سهیمه درنظر گرفته شده است، زمین دولتی در اختیار نیست؛ به عنوان مثال در شهرستان خدابنده باید شهرداری و اوقاف زمین را برای این منظور به راه و شهرسازی واگذار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دوازده =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا