اخباراخبار مسکن

ثبت اعتراض های طرح اقدام ملی از ۱۰ اسفند آغاز می شود

مدیرکل راه وشهرسازی کردستان عنوان کرد
ثبت اعتراض های طرح اقدام ملی از ۱۰ اسفند آغاز می شود

ثبت اعتراض های طرح اقدام ملی از ۱۰ اسفند آغاز می شود: اداره کل راه وشهرسازی کردستان مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که به هر دلیلی صلاحیت شان تایید نشده است می توانند از روز شنبه هفته آتی مورخ دهم اسفند ماه با مراجعه به سایت نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند .
به گزارش آرکاو به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی کردستان، مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: برابر اعلام معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که به هر دلیلی صلاحیت شان تایید نشده است می توانند از روز شنبه هفته آتی مورخ دهم اسفند ماه با مراجعه به سایت و سامانه طرح به آدرس tem.mrud.ir نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند .

محمد صدیق ثابتی اظهار کرد: اعتراض به عدم تایید درخواست متقاضیان طرح اقدام ملی همچون ثبت نام، بصورت اینترنتی و مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی صورت میگیرد و مقرر است که از روز شنبه هفته آینده، دهم اسفند ماه شروع شود.

ادامه مطلب
کتابخانه مرکزی رشت نیازمند اعتبار ۲۰ میلیاردی

ثابتی ادامه داد: کسانی که نسبت به عدم تایید در خواست شان معترض هستند از مراجعه به اداره کل و اداره های شهرستان خودداری نمایند و تنها از طریق سامانه و پس از آغاز ثبت اعتراض ها اقدام کنند.

وزیر راه و شهرسازی و معاون امور مسکن و ساختمان وی در چندین مرحله تأهل، عدم مالکیت خصوصی، عدم استفاده از امکانات دولتی از قبیل زمین و آپارتمان و داشتن سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا را شروط ثبت‌نام در طرح ملی مسکن اعلام کرده بودند.وی تصریح کرد: ثبت‌نام‌ها بر اساس میزان زمین تامین شده هر استان انجام شده است و برای سایر افراد در شهرهای جدید زمین احصا خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − سه =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا