اخباراخبار مسکن

۳ مکان برای اسکان اضطراری در ملایر آماده است

در بارش‌های سیل‌آسا در ملایر؛
فرماندار: ۳ مکان برای اسکان اضطراری در ملایر آماده است

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه طی دو شب گذشته بیش از ۶۰ میلیمتر بارندگی در سطح شهرستان داشتیم، گفت: از بسیاری از نقاط حادثه خیز بازدید به عمل آمد و امکانات و تجهیزات لازم اسکان در محل مستقر شده است.

قدرت الله ولدی  با بیان اینکه بخشداران، اعضای مدیریت بحران و مدیران دستگاه‌های اجرایی در تلاش هستند تا مردم در آرامش کامل باشند، افزود: فعلاً سه مکان اسکان اضطراری برای مواقع ضروری و اسکان موقت در شهرستان درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به سیل فروردین ماه امسال و خسارت های فراوان وارده به زیرساخت های کشور و استان همدان، اظهار کرد: طی هشت ماهه گذشته تمام بخشداری ها، شهرداری ها، دستگاه های خدمات رسان و مدیران اجرایی تلاش مضاعفی داشتند تا نواقص و کمبودها رفع شود و در این مدت از تمام مناطق بحرانی شهرستان بازدید میدانی داشتیم.

این مقام مسئول ادامه داد: در این مدت مدیریت بحران مثمرثمر بوده و در حال حاضر هیچ گونه مشکلی نداریم و هیچ سانحه ای در سطح شهرستان رخ نداده است.

آب های سطحی اکنون هدایت شده است

ولدی خاطرنشان کرد: پس از سیل فروردین ماه، شهرداری ملایر مجموعه دژچنار واقع در مسکن مهر را کانال کشی کرد و همین امر سبب شده تا روان آب ها و آب های سطحی که قبلاً برای ساکنان این منطقه مشکل ایجاد می کرد، اکنون هدایت شوند و مشکل رفع شده است.

ادامه مطلب
ساخت و سازها درختان را ازبین برده‌ است

فرماندار ملایر به در دست احداث بودن چهار پل اشاره کرد و گفت: با همکاری بخش خصوصی و پیمانکاران امکانات و تجهیزات راهداری و حمل و نقل جاده ای و بیل های مکانیکی فراهم شده و آماده خدمات رسانی است و در زمان بروز حادثه پای کار هستند.

وی با اشاره به مستقر کردن ۱۰۰ چادر در ورزشگاه الغدیر ملایر، خاطرنشان کرد: آماده اسکان ۱۰۰۰ نفر در این چادرها هستیم و برای ۲۰۰۰ نفر نیز بسته های موادغذایی و پتو آماده کرده ایم.

وی به بازدید از سوله‌ مدیریت بحران و محل اسکان اضطراری هلال احمر، آبکشی بلوار بسیج کوی سیفیه، بن بست زمانی، توسط واحد امور شهر شهرداری ملایر و لایروبی رودخانه و مهار سیلاب برای جلوگیری از ورود آب به منازل مسکونی اهالی روستای ازناوله به همت بخشداری مرکزی و نیروهای پادگان امام علی(ع) تیپ۴۳ اشاره کرد.

فرماندار ملایر در بخش دیگری با بیان اینکه تاکنون هیچ موردی از ابتلا به کرونا در ملایر گزارش نشده است، یادآور شد: ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا با حضور دستگاه های ذیربط چند روز است که کار خود را آغاز کرده اند و در حال انجام اقدامات راهبردی هستند.

ادامه مطلب
هفتمین کنگره ترویج علوم معماری و شهرسازی ایران

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 1 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا