اخباراخبار شهرسازی

احتمال نفوذ آب به زیر اتوبان پاسداران تبریز

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز خبر داد؛
احتمال نفوذ آب به زیر اتوبان پاسداران

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز از احتمال نفوذ آب به زیر اتوبان پاسداران به دنبال ریزش کوه در حاشیه این اتوبان، خبر داد.

فریدون بابایی‌اقدم در خصوص بازدیدش از محل ریزش کوه در اتوبان پاسداران، بیان کرد: ریزش کوه در اتوبان پاسداران، پس از تفرجگاه کوه عون بن علی و نرسیده به خروجی شهرک ارم اتفاق افتاده که باعث تخریب کانال جمع آوری آب‌های سطحی و گاردریل حاشیه اتوبان شده است. رانش زمین طی سال‌های گذشته نیز دقیقاً در همین محل رخ داده بود.

به گزارش آرکاو به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: صبح روز گذشته به همراه مهندس فیروزیان، مدیرعامل سازمان عون بن علی و همکاران شهرداری منطقه ۱ بازدیدی از این محل انجام دادیم و تصمیماتی برای رفع خطر از این ناحیه گرفته شد. طی چند ماه گذشته، یکی از پیمانکاران پروژه رفع خطر از ضلع شرقی کوه عون بن علی را اجرا کرده بود و بر اساس دستور شهردار تبریز، همان پیمانکار در این ناحیه مستقر شده تا رفع خطر را انجام دهد.

ادامه مطلب
توجه به معماری ایرانی اسلامی در ساخت‌وسازهای شهری

بابایی اقدم از انحراف دکل‌های شرکت ایرانسل و برق طی این ریزش کوه خبر داد و مطرح کرد: این احتمال وجود دارد که تجمع آبی که موجب رواندگی و حرکت دامنه‌ای شده است، باعث تجمع آب در زیر اتوبان هم شده باشد. بنده طی صحبتی با آقای شهردار، درخواست کرده‌ام که به طور سریع اقداماتی در این زمینه انجام شود تا نفوذ یا عدم نفوذ آب به زیر اتوبان مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا