Fuse Architectureآثار معماری جهانآمریکاتکمیل شدهدفاترسانتا کروزکاربریمسکونیموقعیت مکانیوضعیتویلا

مسکونی Moana

Fuse Architecture

نکات برگزیده مطلب
  • مشخصات پروژه مسکونی Moana
  • project description of Moana residence
  • نظر معمار
  • Architect's opinion

مسکونی Moana
معمار :
Fuse Architecture

موقعیت: آمریکا، سانتا کروز
وضیعت: تکمیل شده
کاربری: مسکونی
تاریخ ساخت: ۲۰۰۶

عکاس: Wayne Capelli of Interface


مسکونی Moana
مسکونی Moana

مشخصات پروژه مسکونی Moana

این خانه بی نظیر ۴ اتاق خواب با ۳،۵ حمام با ساحل منحصر به فرد محصول خواسته های مشتری برای منعکس کردن سبک زندگی شخصی خانواده آنها است. این ملک در یک مکان گشت و گذار بسیار محبوب در سانتا کروز ، کالیفرنیا واقع شده است که برای این خانواده شش نفره فعال و گشت و گذار مناسب است. این طرح کاملاً مناسب است تا بتواند تمایز یک خانه مدرن را با ویب ساحل فعال که خانواده را در بر می گیرد ، در کنار هم جمع کند.

نظر معمار

مشتری ها و دوستان Fuse Architects تصمیم گرفتند که می خواهند به عنوان پیمانکاران عمومی عمل کنند و با مشاوره و راهنمایی معماران Fuse Architects و سایر پیمانکاران فرعی ، خانه را به عنوان یک زن و شوهر زن و شوهر بسازند. مشتریانی که هرگز قبل از ساختن چیزی نتوانسته اند کار بسیار خوبی در کمک به این بینش انجام دهند. برخی از ویژگی های منحصر به فرد این خانه شامل یک سقفی سقفی در بالای آشپزخانه است.

ادامه مطلب
توانبخشی قلعه Montjuïc

این منطقه به عنوان یک خانواده بزرگ و خانوادگی / شیروانی فعالیت می کند و یک نوع لمس به این خانه می افزاید. فضای بیرونی این خانه پس از یک روز طولانی برای گشت و گذار در خانواده ، دارای یک منطقه دوش در فضای باز زیبا است. منظره های خیره کننده از بالکن و محوطه آشپزخانه زیبایی سواحل سانتا کروز را به این خانه زیبا و مدرن منتقل می کند. تمام این مواد بی وقفه گرد هم آمدند تا یک احساس گرم و در عین حال مدرن در خانه ایجاد کنند.

ترجمه اختصاصی از تیم تحریریه آرکاو، هرگونه کپی برداری از این مطلب صرفا با ذکر منبع مجاز می باشد.

Moana residence
architect:
Fuse Architecture

location: UNITED STATES, SANTA CRUZ
status: completed
user: residential
Area: ۱۰۰۳۳.۰ m²

year: ۲۰۰۶
Photographs: Wayne Capelli of Interface

project description of Moana residence

This 4 bedroom 3.5-bathroom unique beach home is the product of the client’s desires to reflect the personal lifestyles of their family. This property is located on a highly popular surf spot in Santa Cruz, CA, which is perfect for this active, surfing family of six. The design is perfectly suited to fuse together the distinctiveness of a modern home with the active beach vibe that encompasses the family.

ادامه مطلب
مرکز موسیقی و یادگیری لیند

Architect’s opinion

The clients and friends of Fuse Architects decided that they wanted to act as the general contractors and build the home as a husband/wife duo with the advice and guidance of Fuse Architects and other subcontractors. The clients never having built anything before, did a great job in helping this vision come to life. Some unique features of this home include a dropped ceiling above the kitchen. 

This area acts as a family/kids loft, and adds a one of a kind touch to this home. The outside area of this home has a beautiful outdoor shower area for after a long day of family surfing. The stunning views from the balcony and kitchen area bring the beauty of the Santa Cruz beaches into this gorgeous modern home. All of the materials came together flawlessly to create a warm yet modern feeling home.

منبع
archdaily

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − دو =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا