اخباراخبار مسکن

ساخت ۲۰۰ هزار مسکن کارگری در کشور

ساخت ۲۰۰ هزار مسکن کارگری در کشور عملیاتی شده است

به گزارش آرکاو به نقل از ایرنا معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی کارگری کشور با کمک وزارت راه و شهرسازی عملیاتی شده است.

ابراهیم صادقی فر روز دوشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر ویژه جامعه کار و تلاش استان البرز  اظهار داشت: با احداث این واحدها بخشی از دغدغه جامعه کارگری کشور مرتفع می شود.

وی ادامه داد: جامعه کار و تولید همیبشه در عرصه های جنگ ، سازندگی و دیگر عرصه ها پای کار بوده و موجب دوام انقلاب شده است.

جامعه کارگری همواره وفادارترین قشر به انقلاب بوده است

معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه و اجتماعی با بیان اینکه جامعه کارگری همواره وفادارترین قشر به انقلاب بوده است، گفت: این قشر شریف همیشه در جهت تقویت و دوام انقلاب اسلامی گام برداشته است.

وی در خصوص اولویت برنامه های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برای سال آتی توضیح داد: برنامه های زیادی در حوزه کارگری دیده شده که مهمترین آن‌بحث تامین مسکن کارگری است.

صادقی ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شورای عالی کار و همچنین روابط کار از مدت ها پیش بحث های مربوط به تقویت سبد معیشتی کارگران را شروع کرده اند و به یقین اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خواهد خورد.

ادامه مطلب
2 هزار پروژه مختلف بازآفرینی شهری در کشور فعال است

معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشت: برای جبران ضعف هایی که در نتیجه تحریم و تورم در کشور رخ داده است ، این وزارتخانه برنامه هایی دارد که تا آخر سال جاری اعلام خواهد شد.

مسکن کارگری

قوانین و دستورالعملها :

ماده ۱۴۹ : کارفرمایان مکلفند با تعاونیهای مسکن و در صورت عدم وجود این تعاونیها مستقیماً با کارفرمایان فاقد مسکن جهت تأمین خانه های شخصی مناسب همکاری لازم را بنماید و همچنین کارگران کارگاه های بزرگ مکلفند به احداث خانه های سازمانی در جوار کارگاه در محل مناسب دیگر می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + شش =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا