اسپانیاایستگاه پلیسپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتکمیل شدهدفاتردفتر معماری FMAساختمان های اداریفرشید موسویکاربریمعماران

دفتر مرکزی پلیس شهری Villajoyosa | فرشید موسوی

دفتر مرکزی پلیس شهری Villajoyosa
معمار: فرشید موسوی و گروه معماران خارجی (FOA)

موقعیت: اسپانیا، ویلاجیوسا
وضعیت:
ساخته شده
مساحت: ۲۰۰۰ متر مربع
تاریخ ساخت: ۲۰۰۴
کاربری: تجاری
معمار محلی: Antonio Marquerie
سازه: NB35
خدمات ساختمان: Angel Garrido
عکس: Ramon Pratt


دفتر مرکزی پلیس شهرداری Villajoyosa
دفتر مرکزی پلیس شهرداری Villajoyosa

درباره پروژه  دفتر مرکزی پلیس شهری Villajoyosa

این ساختمان به عنوان دفتر مرکزی پلیس شهری در Villajoyosa طراحی شده است ، این ساختمان یک سایت مثلثی را در اختیار ایستگاه راه آهن و دسترسی بزرگراه اصلی به مرکز شهر قرار دارد. ردپای پنج ضلعی نامنظم ساختمان به اندازه جمع و جور و کم نگه داشته شده است تا کوه بزرگ و بقایای مزارع محلی که زمینه بکر آن را  که تشکیل می دهد، قطع نشود – گویی این ساختمان تنها دیوار دیگری در منظره روستایی اطراف است.

فضای داخلی ساختمان با سه فضای دفاع شده در اطراف حیاط مرکزی چیده شده است که اجازه می دهد تا به یک بازداشتگاه در زیرزمین نور دهید. اولین فضا اختصاص به رابط با مردم ، با یک سالن اجتماعات ، کتابخانه و اتاق شاهد اختصاص دارد. در حالی که فضای دوم به فضاهای اداری اختصاص داده شده است. و سوم میزبان محله های افسران و تیپ های مختلف مختلف است. یک سطح از زیرزمین ها پارکینگ وسایل نقلیه پلیس ، یک گالری تیراندازی برای آموزش و دفتر ثبت. مجموعه ای از چراغ های روشنایی ، نور روز را به طبقه فوقانی ساختمان معرفی می كنند ، و دیوارهای بیرونی توسط یك سری سوراخ های كوچك كه مشبكی در امتداد دیوار پیرامون ایجاد می كنند سوراخ شده اند تا ضمن حفظ حریم خصوصی فضای داخلی ، امکان نمایش منظره را فراهم کنند.

ادامه مطلب
طراحی داخلی آژانس گردشگری سایپا | دال استودیو

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 11 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا