اخباراخبار مسکن

خراسان رضوی در طرح اقدام ملی مسکن پیشتاز است

خراسان رضوی در طرح اقدام ملی مسکن پیشتاز است

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: استان خراسان رضوی همراه با سیاست‌های کلان وزارت راه و شهرسازی بوده و در اجرای طرح اقدام ملی “تولید و عرضه مسکن” پیشتاز است.

عیسی حسینی روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید راه و شهرسازی خراسان رضوی در مشهد افزود: در لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ نیز ردیف‌های بودجه‌ای برای آغاز پروژه‌های عمرانی جدید و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گذشته در حوزه‌های ریلی، هوایی، جاده‌ای، بزرگراهی و مسکن خراسان رضوی اختصاص داده شده که این مهم نشان دهنده توجه ویژه دولت و وزارت راه و شهرسازی به این موضوع بویژه در مشهد به عنوان پایتخت معنوی کشور است.

وی به دومین سیاست وزارت راه و شهرسازی در خصوص ساماندهی حاشیه نشینی در کلانشهر مشهد اشاره کرد و گفت: نخستین گام در این زمینه آزادسازی ۸۰ هکتار زمین،‌ برای اجرای سریع طرح‌های مورد نظر وزارت راه و شهرسازی در زمینه نوسازی بافت‌های فرسوده است.

مدیر کل سابق راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز در این نشست گفت:‌ در حال حاضر عمده کارگاه‌های راهسازی استان در جاده‌های شادمهر – کاشمر، سرخس،‌ درگز – دوغایی و آزاد راه حرم تا حرم فعال است.

ادامه مطلب
راهکار بازگشایی مدارس با ایده مدارس روباز

محمدرضا اخوان عبداللهیان افزود: در زمینه شهرسازی نیز طرح تفصیلی مشهد در دست اقدام است که امیدواریم با همکاری مجموعه مدیران استان این طرح نیز هرچه سریعتر به اجرا درآید، همچنین در زمینه طرح اقدام ملی مسکن، ۵۰ درصد زمین‌های مورد نیاز تامین شده است.

در این نشست با حکم محمد اسلامی، وزیر راه وشهرسازی، “قدرت الله ابک” به‌ عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان رضوی معرفی شد.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا