اخباراخبار مسکن

مسکن ۳۰ متری و هدایت جوانان به تجردگرایی

مسکن ۳۰ متری و هدایت جوانان به تجردگرایی

مسکن ۳۰ متری جوانان را به سمت تجردگرایی هدایت خواهد کرد: رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود نوشت: هیچ خانواده ای حتی زوج های جوان حاضر نیستند که در مسکنی ۳۰ متری زندگی کنند بنابراین افراد مجرد متقاضیان اصلی این گونه مساکن خواهند بود.

محمدرضا رضایی در صفحه توییتر خود آورده است: تولید مسکن ۳۰ متری جوانان را به سمت تجردگرایی هدایت خواهد کرد، زیرا هیچ خانواده ای حتی زوج های جوان حاضر نیستند که در مسکنی با این متراژ زندگی کنند بنابراین افراد مجرد متقاضیان اصلی این گونه مساکن خواهند بود.این برنامه شهرداری تهران مغایر باحمایت از فرهنگ ترویج ازدواج است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به هیچ وجه سیاست تولید واحدهای مسکونی ۳۰ متری در تهران را نداریم، گفت: قیمت مسکن متاثر از سایر مؤلفه‌های کشور است و ما همواره به دنبال رونق موتور محرک بخش مسکن هستیم.

قیمت مسکن متاثر از سایر مؤلفه‌های کشور است. هر چند ما همواره به دنبال رونق موتور محرک بخش مسکن هستیم.

به گفته وی، به غیر از ساخت و ساز در بخش مسکن بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان سالانه سرمایه‌گذاری در بخش زیرساخت‌ها می‌شود که بخش خصوصی هم سرمایه‌گذاری ۸۰ هزار میلیارد تومانی در این حوزه دارد.

ادامه مطلب
به دنبال افزایش ظرفیت اقدام ملی در استان تهران هستیم

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه علیرغم سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه در حوزه ساخت و ساز بازار مسکن از وضعیت اقتصاد کلان تاثیر می‌پذیرد،‌گفت: در باره ساخت واحدهای ۲۰ تا ۳۰ متری باید بگویم هرگز سیاست دولت یازدهم و دوازدهم ساخت چنین واحدهایی نبوده است و ما این پروژه‌ها را در دستور کار نداریم.

منبع: ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دوازده =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا