Studioladaآثار معماری جهانتکمیل شدهدفاتردفتر گردشگریفرانسهکاربریمراکز فرهنگیموقعیت مکانیوضعیت

دفتر گردشگری Plainfaing 88

Studiolada

نکات برگزیده مطلب
  • توضیحات پروژه دفتر گردشگری Plainfaing 88
  • طراحی پروژه دفتر گردشگری Plainfaing 88
  • Project description of Plainfaing Tourist Office (88)
  • Design of project

دفتر گردشگری Plainfaing 88
معمار: Studiolada

موقعیت: فرانسه
وضعیت: تکمیل شده
مساحت: ۱۶۰.۰ مترمربع
کاربری: ساختمان شهرداری
سال ساخت: ۲۰۱۹
کارفرما: The agglomeration community of Saint-Die-Des-Vosges
معمار ارشد: Christophe Aubertin architect DPLG – Studiolada collective
مهندسی: Barthès BE Bois ; Fluid’Concept ; Sigma
همکاران: Cecile Demilly architect HMONP
عکاس: Ludmilla Cerveny


Plainfaing Tourist Office (88)
Plainfaing Tourist Office (88)

توضیحات پروژه دفتر گردشگری Plainfaing 88

یک مانیفست کوچک ۱۵۰sqm به نفع مسیرهای کوتاه و لذت ساده مواد. فرصتی برای پذیرایی از تنوع و تفاوت های ظریف محصولات موجود در یک قلمرو خاص. داستان دفتر توریستی Plainfaing در وهله اول مربوط به برنامه ریزی آن است. اجتماع جمع آوری سنت سان-دیس ووسگز ، با آرزوی بهبود جذابیت خود برای گردشگران ، به سادگی تصمیم به ساخت این ساختمان جدید در نزدیکی قطبی از مرفه های بزرگ گرفت: Confiserie des Hautes Vosges ، شیرینی پزی سنتی. کارخانه “Bonbon des Vosges” صنعتگر سالانه تقریباً ۲۵۰،۰۰۰ بازدید کننده از آن استقبال می کند ، یکی از اولین مکان های فرانسه برای گردشگری “صنعتی” است.

یک قطعه کوچک از زمین متعلق به شهر در مقابل شیرینی فروشی موجود بود. آشکار شد که این مکان برای ایجاد دفتر گردشگری کوچک به منظور بهره مندی از هجوم بازدید کنندگان و ترغیب آنها به کشف بیشتر سرزمین های این دره زیبا است.

البته در منطقه Vosges با چوب می سازیم. اما ، در آژانس ، ما همچنین به سنگ علاقه داریم ، به ویژه در منطقه Meuse ، قلمرو سنگ آهک فراوان و یک جنگل کوچک hsj. با این وجود Vosges از نظر معادن عقب مانده نیست – بنابراین چرا یکی از دو سنگ بسیار منحصر به فرد در این منطقه را امتحان نکنید: گرانیت یا ماسه سنگ صورتی.

ادامه مطلب
مرکز فن آوری اتومبیل Dogus

معماری سنگین عظیم در حال تولد دوباره است. دادن منحنی به این دیواره سنگی عظیم ، كاوش كوچك و واسط بین عقلانیت پشته های ژیل پرودین و بیان كلیشه جوزپه فالكارا است

طراحی پروژه دفتر گردشگری Plainfaing 88

جبران خسارت ، ریتم ، تختخوابهای مخلوط شده بافته شده: این CINTRE روشی ساده برای برجسته کردن این مواد بلوک است. علاوه بر این ، طرح معماری دایره ای حداقل نمای خطی را ارائه می دهد ، به ما این امکان را می دهد تا از این مواد به صورت کم استفاده کنیم. همچنین پایدارترین شکل ساختاری است: زنجیره ای مداوم و بدون هیچ نقطه ضعف. از آنجایی که ما در منطقه لرزه ای نسبتاً بالایی قرار داشتیم ، این یک حس مشترک سازنده به نظر می رسید.

سنگ های ماسه سنگ صورتی از معدن چمپنی در Plaine (67) آمده است. ما سه محصول مختلف داشتیم: سنگ عظیم اره ای خشن (۳۵x35x140cm) ، اسلب کف نرم ۳ سانتی متر و سنگ فرش اره / تقسیم شده برای نصب در فضای باز. انواع مختلف چوب از چهار کارخانه اره برقی Vosgian حاصل می شود: برای درختان صنوبر ( Germain Mougenot در Saulxures sur Moselotte) ماندارین برای قایق ( Taintrux ) برای روکش لچین ( Duhoux در Ramonchamp ) برای کفپوش بلوط ( پیر مولین در Domèvre sur Durbion )

زیرا زمان آن رسیده که منابع خود را مجدداً متناسب کنیم. زیرا احیای مناطق روستایی به حفظ اقتصادها و شرکتهای مستقر محلی وابسته است. زیرا “از تولید تا مصرف کننده” ارزان تر و زیبا تر است و به این دلیل که “دیوار خشک چیزی از گذشته است” و شما باید با زمان ها حرکت کنید.

ادامه مطلب
خانه آلکریا

ترجمه اختصاصی از تیم تحریریه آرکاو، هرگونه کپی برداری از این مطلب صرفا با ذکر منبع مجاز می باشد.

Plainfaing Tourist Office (88)
Architect: Studiolada

location: FRANCE
statues: completed
Area: ۱۶۰.۰ m2
user: MUNICIPAL BUILDING
Year: ۲۰۱۹
Clients: The agglomeration community of Saint-Die-Des-Vosges
Lead Architects: Christophe Aubertin architect DPLG – Studiolada collective
Engineering: Barthès BE Bois ; Fluid’Concept ; Sigma
Collaborators: Cecile Demilly architect HMONP
Photographs: Ludmilla Cerveny

Project description of Plainfaing Tourist Office (88)

A little 150sqm manifesto in favor of short routes and the simple pleasure of materials. The opportunity to embrace the variety and the nuances of the products available to us on a specific territory. The story of the Plainfaing tourist office is firstly about its planning. The agglomeration community of Saint-Die-des-Vosges, wishing to improve its attractiveness to tourists, simply chose to build this new building near a pole of great affluence: the Confiserie des Hautes Vosges, a traditional confectionery. This artisanal “bonbon des Vosges” factory welcomes nearly 250,000 visitors a year, it is one of the first sites in France for “industrial” tourism.

A small piece of land belonging to the town was available in front of the confectionery. It became evident that this was the place to build the small tourist office in order to benefit from the influx of visitors and encourage them to further discover the lands of this beautiful valley.

Of course, in the Vosges region, we build with wood. But, at the agency, we are also interested in stone, especially in the Meuse region, a territory of abundant limestone and an only little forest. Yet the Vosges are not left behind in terms of quarries — so why not try one of two very unique stones in this area: granite or pink sandstone.

ادامه مطلب
احتمال تمدید شش ماهه اجاره نامه مستأجران

Massive stone architecture is in full rebirth. Giving a curve to this massive stone wall is a small, intermediate exploration between the rationality of Gilles Perraudin’s stacks and the expression of Giuseppe Fallacara’s stereotomy.

Design of project

Offsets, rhythm, weaved juxtaposed beds: this CINTRE is a simple way to highlight this block material. In addition, the circular architectural plan offers minimal linear facade, allowing us to use this material sparingly. It is also the most stable structural form: a continuous chain, without any weak points. Since we were in a relatively high seismicity zone, this appeared as a constructive common sense.

The pink sandstone stones come from the Champenay quarry in Plaine (67). We had three different products: rough sawn massive stone (35x35x140cm), 3cm softened floor slabs, and sawn / split paving stones for outdoor installations. The different types of wood come from four Vosgian sawmills: Germain Mougenot in Saulxures sur Moselotte for the spruce indoor trellis, Mandray in Taintrux for rafters, timber framing and roofing, Duhoux in Ramonchamp for the larch cladding, Pierre Moulin in Domèvre sur Durbion for the oak flooring

Because it is high time to reappropriate our resources; because the revitalization of rural areas relies on the maintenance of well-established local economies and companies; because “from the producer to the consumer” is cheaper and nicer and because “drywall is a thing of the past” and you have to move with the times.

منبع
archdaily

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا