Maud Thoumyre Architecteآپارتمانآثار معماری جهانتکمیل شدهدفاترفرانسهکاربریمسکونیموقعیت مکانیوضعیتولیوس له رز

خانه فلنت

Maud Thoumyre Architecte

نکات برگزیده مطلب
  • توضیحات پروژه خانه فلنت
  • Project description of Flint Shelter

خانه فلنت
معمار:
Maud Thoumyre Architecte

موقعیت: فرانسه , ولیوس له رز
وضعیت: تکمیل شده
مساحت: ۴۵.۰ مترمربع
کاربری: مسکونی
سال ساخت: ۲۰۱۹
تیم طراحی: Nicolas Lemoine
عکاس: Nathan R. Lainé photographer


Flint Shelter
Flint Shelter

توضیحات پروژه خانه فلنت

خانه فلنت خانه ای است که در صخره لنگر انداخته است.
این خانه تازه ساخته شده رو به دریا در طول روز خود را به سمت خورشید باز می کند و در طول شب برای صمیمیت بسته می شود. در دهکده ای در امتداد ساحل آلباستر (Côte d’Albâtre) واقع شده است. این خانه یکی از چندین روستای این ساحل متراکم با سنگ چخماق ، آجر و ماسه سنگ است. تخریب زمان جنگ همگن خانه های نزدیک به دریا را مختل کرد ، اما این خانه دوباره به یکنواختی ساحلی می رسد. 

این خانه از دامنه های چمنزار صخره ، ساخته شده با مواد محلی ، تاریخی مانند دیوارهای سنگین و کفپوش تخته سنگ ساخته شده است. باران ثابت هنگامی که بادهای ساحلی اطراف ما می چرخد ، پوست ما را لکه دار می کند. مست با احساس ، دریا را می شنویم که آماده غرش و منفجر شدن در برابر صخره است. استخرهای رطوبت موجود در شکافهای لباس ، راه خود را از طریق بینابینی مواد پیدا می کنند تا پوست ما را لکه دار کنند.

ادامه مطلب
جاده GR13 به خانه کالواری

این خانه به عنوان یک پوسته محافظ عمل می کند. ضد آب و در برابر آب و هوا مقاوم است – احساس می شود در آغوش گرفته و پناه گرفته شده است. از گرمایی که از شومینه چوبی می آید استقبال میشود و همه از طوفان به دنبال آرامش هستند. منظره دریا در خانه همیشه وجود دارد. ما در ریتم جزر و مد ، ابرها و پرتوهای نوری زندگی می کنیم که توده مرطوب را که از بین چشمان ما بلند می شود پراکنده و سوراخ می کند. یک تراس از این ملک خارج شده و این افق را ضبط می کند.

ترجمه اختصاصی از تیم تحریریه آرکاو، هرگونه کپی برداری از این مطلب صرفا با ذکر منبع مجاز می باشد.

Flint Shelter
Architect: Maud Thoumyre Architecte

location: VEULES-LES-ROSES, FRANCE
statues: completed
Area: ۴۵.۰ m2
user: HOUSES
Year: ۲۰۱۹
Design Team: Nicolas Lemoine
Photographs: Nathan R. Lainé photographer

Project description of Flint Shelter

A house anchored in the cliff.
This newly built house facing the sea opens itself up to the sun during the day and closes for intimacy during the evening. It is located in a village along the Alabaster Coast (Côte d’Albâtre). It is one of several villages on this coast dense with flint, brick, and sandstone; both old and homogenous. Wartime destruction disrupted the homogeneity of the homes closest to the sea, but this home again reaches for coastal uniformity.

ادامه مطلب
اقامتگاه مرتفع در Fallingwater

The house emerges out of the grassy slopes of the cliff, built with local, historic materials like load-bearing flint walls and slate flooring. Constant rain prickles our skin as the coastal winds swirl around us. Drunk with sensation we hear the sea ready to roar and explode against the cliff. Moisture pools in the crevices of clothes, finding its way through the interstices of the material to dampen our skin.

This home serves as a protective shell. Waterproof and resistant to the weather—one feels embraced and sheltered within. Heat from the wood-burning fireplace welcomes all seeking solace from the storm. The view of the sea is ever-present in the house; we live in the rhythm of tides, clouds, and the beams of light that scatter and punctate the wet mass that rises and falls before our eyes. A terrace stands out from the property, capturing this horizon. 

منبع
archdaily

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دوازده =

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا