JPC Architectsآثار معماری جهانآمریکابازرگانی و دفاتربلویوتکمیل شدهدفاترساختمان های اداریموقعیت مکانیوضعیت

دفتر مرکزی شیرآلات

Clive Wilkinson Architects , JPC Architects

نکات برگزیده مطلب
  • مشخصات پروژه دفتر مرکزی شیرآلات
  • پروسه طراحی
  • project description of Valve Headquarters
  • design process
دفتر مرکزی شیرآلات
معمار : Clive Wilkinson Architects , JPC Architects
 

موقعیت: آمریکا، بلویو
وضیعت: تکمیل شده
کاربری: تجاری
تاریخ ساخت: ۲۰۱۹
مساحت: ۱۳۵۵۰۰.۰ فوت
همکاران طراحی: Sasha Shumyatsky, Grace Eun, Caroline Duncan, Chester Nielsen
کارفرما: Valve Corporation
مهندس سازه: (Cary Kopczyski & Company (CKC
مشاور روشنایی: Stantec
پیمانکار عمومی: GLY Construction
معمار اجرایی: JPC Architects
عکاس: Ema Peter


Valve Headquarters
Valve Headquarters

مشخصات پروژه دفتر مرکزی شیرآلات

دفتر مرکزی جدید شرکت Valve در بلویو ، واشنگتن ، شامل ۱۳۵.۵۰۰ فوت مربع و فضای مطبوع است که شامل ۹ طبقه هماهنگ برای ۵۰۰+ کارمند است. رشد مداوم این شرکت ، علاوه بر گسترش اخیر خود به VR (واقعیت مجازی) و توسعه سخت افزار ، باعث شد تا توسعه دهنده محبوب بازی های ویدئویی مجدداً در میدان لینکلن به تازگی تکمیل شده ،۳۱ طبقه توسعه استفاده از مخلوط فقط در خیابان از دفاتر قبلی خود است.

همکاری با یک معمار اجرایی مستقر در Bellevue ، Architects JPC ، تیم طراحی در Clive Wilkinson Architects یک راه حل طراحی پویا را اجرا کردند که شامل فضای کاری منعطف و باز برای بخشهای نرم افزاری و سخت افزاری این شرکت با کافه تریا ، فضاهای کافه ، سالن بدنسازی و دوش ، مجموعه های ویرایش بصری صوتی ، یک اتاق نمایش کالا ، یک اتاق ضبط حرکت و مناطق و اتاقهای مختلف بازی خانوادگی.

با استفاده از سیستم کابین ریشه ای عمیق Valve که از تیم های پروژه خودگردان و چند رشته ای تشکیل شده است ، محل کار جدید با انواع فضای همکاری باز و محصور پشتیبانی می شود. طرح کف انعطاف پذیر و تعاملی به تیم ها اجازه می دهد تا در صورت نیاز محصولات خاص ، گسترش و انعقاد قرارداد. کابین ها فضاهای اختصاصی جلسات را با غلافهای کاری نیمه محصور ترکیب می کنند که باعث می شود حریم خصوصی بیشتری برای کارهای “سر به پایین” فراهم شود. از همه مهمتر ، مسیر گردش خون نه تنها از جریان آزاد افرادی که در کل دفتر حرکت می کنند بلکه از گردش رایگان چرخ های کار بر روی چرخ ها نیز پشتیبانی می کند ، زیرا توسعه دهندگان مرتباً در بین کابین های فردی حرکت می کنند.

ادامه مطلب
فروشگاه رویال دیش | محمد کانی سواران

پروسه طراحی

در پاسخ به تمایل سازندگان نرم افزار برای کار در تاریکی ، تیم طراحی در صدد استفاده از هسته مرکزی نه تنها به عنوان منبع ثانویه روشنایی نرم بلکه به عنوان ابزاری برای اتصال دفتر به خود و دنیای خارج بود. “درخشش درونی” از دیواره های هسته به طور مداوم روشن ، مسیر گردش خون مشترک در کف های کابین را با پالت های رنگی متمایز به مسیری مناسب برای تقویت مسیر به همراه بافتهای گرم از دیوارهای برشی بتنی در معرض برجسته قرار می دهد.

دیوارهای لابی آسانسور مرکزی و بک گراند های بتونی حک شده در انتهای هسته هر طبقه ، بوم های درخشان را ارائه می دهد که روی آنها کاراکترها و صحنه های برگرفته از بازی های Valve و تاریخ غنی ، از موزائیک های کاشی کاری شده و از موزاییک های کاشی کاری شده ، رنگ بندی شده و همه آنها توسط استعداد خلاق خود شرکت تولید شده است. . در طبقات پذیرش مرکزی و راحتی ، نمایشگرهای دیجیتالی تمام قد “درخشش درونی” را با تغییر صحنه های بازی Valve ، و همچنین محتواهایی که از تالارهای انجمن در سکوی توزیع شرکت ، بخار ، غنی شده است.

بالاترین طبقه

یک مسیر مستقیم از کابل های سخت افزاری در پایین ترین طبقه به کابین های نرم افزاری در بالاترین سطح فراهم می کند. درست همانطور که مفهوم هسته مرکزی تجربیات صمیمی تر و لطیف تری را فراهم می کند که در آن فضای کاری در حین گسترش مقیاس و رسیدن به فضاهای عمومی باشد ، پله های اتصال به گونه ای طراحی شده اند که در قسمت های انتهایی جمع و جور شوند و اجازه کشیده شدن در طبقه های راحتی مرکزی را دارند. در این طبقه ها ، دهانه کف در دیوار پرده حاشیه جنوبی در سه طبقه از نور طبیعی ترسیم شده است تا منظره گسترده ای از بللو ، سیاتل و شمال غربی اقیانوس آرام را نشان دهد.

ادامه مطلب
خانه چمین بایرون

ترجمه اختصاصی از تیم تحریریه آرکاو، هرگونه کپی برداری از این مطلب صرفا با ذکر منبع مجاز می باشد.

Valve Headquarters
architect: Clive Wilkinson Architects , JPC Architects

location: UNITED STATES, BELLEVUE
status: completed

user: Official
area: ۱۳۵۵۰۰.۰ ft2

year: ۲۰۱۸
Design Team: Sasha Shumyatsky, Grace Eun, Caroline Duncan, Chester Nielsen
Client: Valve Corporation
Structural Engineer: Cary Kopczyski & Company (CKC)
Lighting Consutlant: Stantec
General Contractor: GLY Construction
Executive Architect: JPC Architects
Photographs: Ema Peter

project description of Valve Headquarters

Valve Corporation’s new headquarters in Bellevue, Washington, consists of 135,500 square feet of office and amenity space spanning 9 contiguous floors for 500+ employees. The company’s steady growth, in addition to their recent expansion into VR (virtual reality) and hardware development, prompted the popular video game developer to relocate to the newly completed Lincoln Square, a 31-story mixed-use development just down the street from their previous offices.

Working together with a Bellevue-based Executive Architect, JPC Architects, the Design Team at Clive Wilkinson Architects implemented a dynamic design solution that incorporated flexible, open workspace for the company’s software and hardware departments with a cafeteria, café spaces, gym and shower facilities, audio visual editing suites, a merchandise display room, a motion capture room, and various family play areas and rooms.

Building from Valve’s deep-rooted cabal system of self-organized, multidisciplinary project teams, the new workplace is supported by a variety of open and enclosed collaboration spaces. The flexible and interactive floor plan allows teams to expand and contract as necessary around specific production needs. The cabals combine dedicated meeting spaces with semi-enclosed work pods that provide additional privacy for more “heads-down” work. More importantly, the circulation path supports not only the free flow of people moving throughout the entire office but also the free flow of work-desks-on-wheels, as developers regularly move between and among the individual cabals.

ادامه مطلب
دولت به ساکنان بافت‌های فرسوده تسهیلات یارانه‌ای می‌دهد

design process

In response to software developers’ inclination to work in the dark, the Design Team sought to employ the central core not only as a secondary source of soft illumination, but also as a means of connecting the office to itself and to the outside world. The “inner glow” from the continuously lit core walls highlight the shared circulation path on the cabal floors with level-distinguishing color palettes to augment wayfinding along with warm textures drawn from the exposed concrete shear walls.

Central elevator lobby walls and pantry backsplashes carved out at the core ends of each floor provide bright canvases on which characters and scenes sourced from Valve’s games and rich history are painted and composed of tiled mosaics, all of which were produced by the company’s own creative talent. On the central reception and amenity floors, full-height digital displays enrich the “inner glow” with changing scenes from Valve’s games, as well as content drawn from community forums on the company’s distribution platform, Steam.

highest level

Here, the design transcends the constraints of the office floor plate. Connecting feature stairs provide a direct route from the hardware cabals on the lowest floor to the software cabals at the highest level.

Just as the central core concept provides more intimate and subtle experiences where workspace is positioned while expanding its scale and reach at the communal spaces, the connecting stairs are designed to be compact at the extremities and allowed to stretch out at the central amenity floors. On these floors, the floor openings at the south perimeter curtain wall draw in three stories of natural light to reveal expansive views of Bellevue, Seattle and the greater Pacific Northwest.

 

منبع
archdaily

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + سیزده =

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا