اخباراخبار مسکن

توضیح درباره خرید و فروش امتیاز مسکن ملی

وزیر راه و شهرسازی گفت:
توضیح درباره خرید و فروش امتیاز مسکن ملی

به گزارش آرکاو به نقل از خبرگزاری مهر، وزیر راه و شهرسازی گفت: هر فردی کد رهگیری امتیاز طرح ملی مسکن را خرید و فروش کند، علاوه بر آنکه تخلف کرده، از این طرح حذف خواهد شد.

محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره خرید و فروش این امتیاز اظهار داشت: این کار، تخلف، سودجویی و سوءاستفاده است.

وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: هر فردی کد رهگیری خود را در طرح ملی مسکن خرید و فروش کند، بر اساس کد ملی ثبت‌نام‌کننده، از طرح ملی حذف خواهد شد؛ ضمن اینکه هنوز مشخص نیست به متقاضیان و ثبت‌نام‌کنندگان، چه واحدهایی اختصاص می‌یابد.

در حالی معاون ساختمان وزیر راه و شهرسازی خرید و فروش امتیاز مسکن ملی را غیرقانونی می داند خبرها دیروز حاکی از این بود که روز گذشته در شهر پردیس این امتیاز تا ۱۵۰ میلیون تومان هم قیمت گذاری شده است.

نکته حائز اهمیت این است که طرح اقدام ملی با مسکن مهر هیچگونه وجه تشابهی ندارد بنابراین متقاضیان باید بدانند که طرح اقدام ملی فعلا قانونی برای خرید و فروش امتیاز ندارد و نباید فریب واسه ها و دلالان را بخورند.

ادامه مطلب
شهرک مسکونی کارخانه قند ورامین
توضیح درباره خرید و فروش امتیاز مسکن ملی
توضیح درباره خرید و فروش امتیاز مسکن ملی

اگر چه مسکن مهر نیز در روزهای ابتدایی، خرید و فروش امتیاز آن ممنوع بود و سپس خرید و فروش آن آزاد شد بنابراین متقاضیان نباید فریب دلالان را بخورند و باید فعلا منتظر بمانند تا شاید در آینده دستورالعملی برای خرید و فروش نیز تدوین شد.

بنابر گزارشات، ثبت نام طرح اقدام ملی این روزها به پایان رسیده و وزارت راه و شهرسازی در حال پالایش ثبت نام کنندگان است بنابراین متقاضیان به خوبی باید بدانند که این ثبت نام به منزله داشتن شرایط لازم برای خرید مسکن نخواهند بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + دو =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا