Steven Holl Architectsآثار معماری جهانآمریکاتکمیل شدهدفاترکاربریگالریمراکز فرهنگیموزه ها و نمایشگاهموقعیت مکانیواشنگتنوضعیت

مرکز هنرهای نمایشی کندی

Steven Holl Architects

نکات برگزیده مطلب
  • مشخصات پروژه مرکز هنرهای نمایشی کندی
  • طراحی منظره
  • فرم ساختمان
  • طبقه های بالاتر مرکز هنرهای نمایشی کندی
  • project description of The Kennedy Center for Performing Arts
  • landscape design
  • building form
مرکز هنرهای نمایشی کندی
معمار : Steven Holl Architects
 

موقعیت: آمریکا، واشنگتن
وضیعت: تکمیل شده
کاربری: فرهنگی
تاریخ ساخت: ۲۰۱۹
مساحت: ۷۲۰۰۰.۰ فوت
همکاران طراحی: Steven Holl, Chris McVoy, Garrick Ambrose (design architects), Chris McVoy (partner in charge), Garrick Ambrose (project architect), Magdalena Naydekova (assistant project architect), Bell Ying Yi Cai (project team), Kimberley Chew (project team)

J. Leehong Kim (project team), Martin Kropac (project team), Elise Riley (project team), Yun Shi (project team), Dominik Sigg (project team), Jongseo Lee (project team), Alfonso Simelio (project team). Crinkle Concrete Development Team: Garrick Ambrose, Chris McVoy Magdalena Naydekova
مدیر پروژه: Paratus Group
مهندس سازه: Silman
مشاور بتن:  Reg Hough Associates
مشاور آکوستیک: Harvey Marshall Berling Associates
عکاس: Richard Barnes


The Kennedy Center for the Performing Arts
The Kennedy Center for Performing Arts

مشخصات پروژه مرکز هنرهای نمایشی کندی

مرکز هنری کندی ، به عنوان “یادبود زنده” برای رئیس جمهور جان اف کندی ، یک مکان فعال در میان بناهای بزرگ ریاست جمهوری در واشنگتن ، دی سی ، از طریق رویدادهای عمومی و هنر تحریک کننده ، مکانی را در اختیار جامعه قرار می دهد. در طیف کاملی از روند خلاقانه با هنرمندان تعامل و تعامل داشته باشید.

گسترش REACH که توسط استیون هل معمار طراحی شده است ، به تمرین ، آموزش و طیف وسیعی از فضاهای منعطف داخلی و خارجی انعطاف پذیر می افزاید تا به مرکز کندی اجازه دهد تا همچنان در ارائه فرصت های هنری ، فرهنگی و غنی سازی نقش رهبری را ایفا کند. طراحی برای REACH معماری را با چشم انداز ترکیب می کند تا ابعاد یک یادمان زنده را گسترش دهد.

طراحی منظره

طرح منظره شامل بازتاب روایتی از زندگی رئیس جمهور کندی است: یک بیشه از ۳۵ درخت گینگکو ، که برگهای پاییزی طلایی آنها را در اواخر ماه نوامبر فرو می ریزد ، موقعیت جان اف کندی را به عنوان ۳۵مین رئیس جمهور ایالات متحده اذعان می کند. و یک استخر منعکس کننده و عرشه چشم انداز چوب ماهون در همان ابعاد و تابلوهای چوب ماهون ساخته شده از قایق جنگ جهانی دوم کندی ، PT109 ساخته شده است.

در کنار مکمل / بنای اصلی بنای یادبود مرکز کندی توسط ادوارد دورل استون ، سه غرفه REACH با چشم انداز ترکیب شده است. آنها فضای بیرونی بین آنها را شکل می دهند ، و نمای قاب به بنای تاریخی واشنگتن ، یادبود لینکلن و کنار رودخانه پوتوماک می دهند. این سه غرفه در زیر سقف های سبز به هم پیوسته اند تا فضای داخلی مرکز کندی را با ۷۲۰۰۰ فضای استودیویی باز ، تمرین های آزمایشی و عملکرد و فضاهای اختصاصی یادگیری هنر گسترش دهند.

فضاهای داخلی

قرار دادن بخش اعظم گسترش در یک منظره عمومی حداکثر فضای سبز را به جامعه می دهد و از فضای داخلی منظره چشم انداز می دهد. چشم انداز باز هم فضاهای بزرگ و هم صمیمی را برای جمع آوری و بازدید در تمام ساعات روز فراهم می کند. پیش بینی های Simulcast از اجرای زنده از مرکز کندی ، بر روی یک دیوار شمالی بزرگترین غرفه جلوی چمن های وسیع پیش بینی می شود. این منظره به عنوان یک سقف سبز در فضای داخلی زیر ، بزرگترین در واشنگتن ، دی سی با تقریبا ۶۹،۰۰۰ سطح زمین خدمت می کند.

ادامه مطلب
آغاز عملیات بهسازی برج مراقبت فرودگاه مهرآباد

باغ های متنوع

فرصت هایی را برای اجرای گاه به گاه و رویدادها و سایر مکانهای قابل انعطاف برای مشارکت بیشتر فراهم می کند ، و موقعیت بیشتر این مرکز را به عنوان پیوند هنر ، یادگیری و فرهنگ در سالهای آینده قرار می دهد. غرفه های بتونی تخته تیتانیوم با چشم انداز درگیر هستند و به آرامی خمیده می شوند تا از نور طبیعی داخلی استفاده کنند. انتهای بتونی از تخته های درختی و شیار داگلاس ۴ اینچی ساخته شده است که به شکل های تخته سه لا CNC اندود شده اند. بتن از فاصله دور یکنواخت و یکدست به نظر می رسد اما وقتی از نزدیک مورد بررسی قرار بگیرید مقیاس تخته های چوبی که به بدن و دست مربوط می شوند ، در عین حال اثری از روند ساختمان را نشان می دهد.

فرم ساختمان

در حالی که همه از لحاظ شکل متفاوت هستند ، در برابر هر توصیف هندسی تعریف شده مقاومت می کنند ، سه غرفه از طریق هندسه سطح حاکم آنها متصل می شوند. این استراتژی زبانی از اشکال ایجاد می کند ، از مقاطع مخروطی گرفته تا پارابولوئیدهای چربی ، آکوستیک بصری که در میان غرفه ها سیر می کند ، فضای بین آنها را حجامت می کند و صدای داخل آن را پراکنده می کند. در داخل ساختمان ، یک بافت بتنی خرد شده که به تازگی توسعه یافته است ، دیوارهای فضاهای تمرین و عملکرد را با هم تلفیق می کند ، و ویژگی های آکوستیک را مستقیماً درون دیوارهای بتونی ساختاری ریخته گری می کند.

طبقه های بالاتر مرکز هنرهای نمایشی کندی

نور طبیعی از طریق شیشه های شفاف ، شفاف و خمیده به همه فضاها داده می شود. از طریق شیشه کردن شیشه و فیلم های سفید شفاف ساندویچ بین لایه ها ، سطوح درخشان نور را به عمق داخل داخلی پخش می کنند و در شب به بیرون می درخشند. ویندوز در موقعیتی قرار گرفته است تا از طریق عمق كامل فضای داخلی ، از لابی ورودی هرچند كوشش و فضاهای رویداد گرفته تا رودخانه و چشم اندازهای فراتر از آن ، چشم اندازها را ترغیب كند و حس کنجکاوی خلاق و تعامل پویا را تشویق كند.

با رسیدن، اتصال مستقیم مرکز کندی به رودخانه پوتوماک است در نهایت به دست آورد، بیش از ۵۰ سال پس از آن در طراحی اولیه سنگ از دست داده بود. یک پل عابر پیاده جدید، که به نظر می رسد به شناور بیش از راه پارک، اجازه می دهد تا دسترسی آسان به و از راک کریک نوین و آب نما جورج تاون است. این پردیس که اخیراً گسترش یافته است ، مرکز کندی را به عنوان یک مؤسسه هنری آینده گرا در قرن بیست و یکم قرار می دهد و رئیس جمهور کندی و سهم قابل توجه او در هنر و فرهنگ آمریکایی را گرامی می دارد.

ادامه مطلب
مرمت و بازسازی موزه توس | مهندسین مشاور شارستان

ترجمه اختصاصی از تیم تحریریه آرکاو، هرگونه کپی برداری از این مطلب صرفا با ذکر منبع مجاز می باشد.

The Kennedy Center for Performing Arts
architect: Steven Holl Architects

location: UNITED STATES, WASHINGTON D. C
status: completed

user:  art center
area: ۷۲۰۰۰.۰ ft2

year: ۲۰۱۹
Design Team: Steven Holl, Chris McVoy, Garrick Ambrose (design architects), Chris McVoy (partner in charge), Garrick Ambrose (project architect), Magdalena Naydekova (assistant project architect), Bell Ying Yi Cai (project team), Kimberley Chew (project team) J. Leehong Kim (project team), Martin Kropac (project team),

Elise Riley (project team), Yun Shi (project team), Dominik Sigg (project team), Jongseo Lee (project team), Alfonso Simelio (project team). Crinkle Concrete Development Team: Garrick Ambrose, Chris McVoy Magdalena Naydekova
Project Manager: Paratus Group
Structural Engineer: Silman
Concrete Consultant: Reg Hough Associates
Acoustical Consultants: Harvey Marshall Berling Associates
Photographs: Richard Barnes

project description of The Kennedy Center for Performing Arts

 As a “living memorial” for President John F. Kennedy,

the Kennedy Center for the Performing Arts takes an active position among the great presidential monuments in Washington, D.C. Through public events and stimulating art, the Kennedy Center offers a place where the community can engage and interact with artists across the full spectrum of the creative process.

The REACH expansion, designed by Steven Holl Architects, adds much-needed rehearsal, education, and a range of flexible indoor and outdoor spaces to allow the Kennedy Center to continue to play a leadership role in providing artistic, cultural, and enrichment opportunities. The design for The REACH merges architecture with the landscape to expand the dimensions of a living memorial.

landscape design

The landscape design includes a narrative reflection on the life of President Kennedy: a grove of 35 gingko trees, which will drop their golden autumn leaves in late November, acknowledges John F. Kennedy’s position as the 35th President of the United States; and a reflecting pool and mahogany landscape deck are built in the same dimensions and mahogany boards of Kennedy’s WWII boat, the PT109.

In complementary/contrast to the monumental original Kennedy Center building by Edward Durell Stone, The REACH’s three pavilions are fused with the landscape. They shape outdoor spaces between them, and frame views to the Washington Monument, Lincoln Memorial and Potomac riverfront. The three pavilions are interconnected below green roofs to expand the Kennedy Center’s interior space with 72,000 sf of open studios, rehearsal and performance spaces, and dedicated arts learning spaces.

ادامه مطلب
متقاضیان طرح اقدام ملی از مراجعه به ادارات اجتناب کنند

interior spaces

Embedding much of the expansion under a public landscape offers maximum green space to the community and gives landscape views from the interior spaces. The open landscape provides both large and intimate spaces to gather and visit at all times of the day. Simulcast projections of live performances from within the Kennedy Center will be projected onto the north wall of the largest pavilion in front of a broad lawn. The landscape serves as a green roof over the interior spaces below, the largest in Washington, D.C. at approximately 69,000 sf.

The varied gardens will provide opportunities for casual performances and events and other flexible locations for enhanced engagement, further positioning the Center as a nexus of arts, learning, and culture in the years ahead. The titanium white board-formed concrete pavilions engage with the landscape, gently curving to catch natural light for the interior.

The concrete finish is made up of 4” tongue and groove Douglas fir boards that lined CNC plywood forms. From a distance the concrete appears monolithic and seamless but when examined up close has the scale of wooden boards that relate to the body and hand, while simultaneously showing an imprint of the building process.

building form

While all different in form,

resisting any defined geometric description, the three pavilions are connected through their ruled-surface geometry. This strategy creates a language of forms, from conical sections to hyperbolic paraboloids, a visual acoustics echoing across the pavilions, cupping space between them, and dispersing sound on the inside. Inside the building, a newly developed crinkled concrete texture lines the walls of rehearsal and performance spaces, integrating acoustical qualities directly within the structural cast-in-place concrete walls.

Upper level The Kennedy Center for the Performing Arts

Natural light is given to all spaces via translucent, clear and curved glass. Through etching the glass, and sandwiching translucent white films between layers, luminous surfaces diffuse light deep into the interior, and glow outward at night. Windows are positioned to provide views through the full depth of the interior, from the entry lobby though rehearsal and event spaces to the river and landscape beyond, encouraging creative curiosity and dynamic interaction.

With The REACH,

the Kennedy Center’s direct connection to the Potomac River is finally achieved, more than 50 years after it was lost in Stone’s initial design. A new pedestrian bridge, which appears to float over the park way, allows easy access to and from the Rock Creek Trail and the Georgetown waterfront. The newly expanded campus positions the Kennedy Center as a 21st century, future-oriented arts institution, and celebrates President Kennedy and his significant contribution to the arts and American culture.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − چهار =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا