Vladimir Radutny Architectsآثار معماری جهانآمریکاتکمیل شدهدفاترشیکاگوکاربریمسکونیموقعیت مکانیوضعیتویلا

میشیگان لوفت

Vladimir Radutny Architects

نکات برگزیده مطلب
  • میشیگان لوفت
  • مشخصات پروژه میشیگان لوفت
  • چیدمان مبلمان

میشیگان لوفت
معمار : Vladimir Radutny Architects

موقعیت: آمریکا، شیکاگو
وضیعت: تکمیل شده

کاربری: مسکونی
مساحت: ۲۲۵۰.۰ فوت
تاریخ ساخت: 
۲۰۱۸
عکاس: Mike Schwartz Photography


Michigan Loft
Michigan Loft

مشخصات پروژه میشیگان لوفت

در داخل یک سازه قدیمی که در ابتدا برای مونتاژ و صفحه نمایش اتومبیل ساخته شده بود ، ما اقامتگاهی را تعمیر کردیم که به عنوان یک فضای داخلی عملکرد ضعیفی داشت. در حل مشکلات فضایی در داخل این پوسته حجمی چشمگیر ، ما یک محیط زندگی ایجاد کردیم که سلامتی ذهنی و الهام بخش را به وجود می آورد.

اکنون ، وقتی شخصی از طریق منطقه انتقال چوبی کم رنگ و چرمی وارد این خانه می شود ، احساس قریب به اتفاق بودن در داخل یک اتاق بزرگ صنعتی بسیار تحقیر می شود. اجزای معماری مقیاس پذیر ، محدودیت مواد و نورپردازی تئاتر در سراسر ، تسلط کلی فضایی را کاهش می دهد ، در حالی که باز بودن و وضوح فضا حفظ می شود. کارکردهای زندگی مانند لباسشویی ، مکانیک و انبار در داخل کابینت داخلی ساخته شده و از لحاظ استراتژیکی در کل فضا پراکنده می شوند. عناصر آشپزخانه به همین ترتیب درمان می شوند و در بالای سکوی بلند شده قرار می گیرند تا تجربه یک نفر را در هنگام تهیه وعده های غذایی با منظره در جهت خیابان زیباترین خیابان شهر ما ، خیابان میشیگان قرار دهند.

چیدمان مبلمان

سکوی چوب پیوسته ، وسعت فضای اتاق باز را سامان می دهد و حاشیه ای برای مبلمان صمیمی تر و زمینه ای برای گیاهان و اشیاء زندگی جمع آوری شده در طول زندگی مشتری ما فراهم می کند. مکعب خوابیده با فولاد سیاه ، برای سر و صدای بیشتر و کنترل دما ، دور از محیط قرار گرفته است. به عنوان یک لنگر بصری در بالای یک سکو ، کاملاً برنامه ریزی شده ، با باز شدن تابلوها ، پوست فلز تبدیل می شود و یکی از کاربردهای زیادی را که در داخل وجود دارد ، نشان می دهد. در حالی که هدف اصلی آن یک غار اولیه برای خواب است ، غرق در تخته های چوبی با نور روز وام گرفته شده واحه ای را در درون خود تشکیل می دهد. با حرکت بین سطوح ، نقاط و دیدگاههای غیر منتظره ای غیر منتظره آشکار می شود.

این سطح بالایی به عنوان فضای خواب برای بازدید کنندگان و مناطق کاری زوج ها کار می کند ، این امکان را می دهد تا زندگی آزاد هم در طول روز از هم جدا شوند و هم به هم وصل شوند. در طبقه فوقانی ، جایی که بالاخره با سقف بتونی نزدیک می شود ، یک در ورودی به باغ بزرگی در فضای باز با منظره ای از آسمان با شکوه شهر ما منتهی می شود. این فضاهای پر پیچ و خم سه ابعاد توزیع شده و در عین حال به عنوان یک خانه منسجم در داخل یک لباس صنعتی خام مونتاژ شده است.

ترجمه اختصاصی از تیم تحریریه آرکاو، هرگونه کپی برداری از این مطلب صرفا با ذکر منبع مجاز می باشد.

Michigan Loft
architect: Vladimir Radutny Architects

location: UNITED STATES, CHICAGO
status: completed

user: residential
area: ۲۲۵۰.۰ ft2

year: ۲۰۱۸
Photographs: Mike Schwartz Photography

project description of Michigan Loft

Inside a century old structure initially built for automotive assembly and display, we renovated a residence that was poorly functioning as a domestic space. In resolving the spatial problems inside this impressive volumetric shell we crafted a living environment that evokes mental wellness and inspiration within.

Now, as one enters this dwelling through a low, wood clad transition zone the overwhelming feeling of being inside a large industrial room is very much subdued. Scaled architectural components, material restraint and theatrical lighting throughout, lessens the overall spatial dominance, while openness and clarity of space is maintained. Living functions such as laundry, mechanicals and storage are integrated within the built-in cabinetry and dispersed strategically throughout the space. Kitchen elements are treated similarly and placed atop the raised platform to elevate one’s experience during preparation of meals with views in a direction of our city’s most iconic street, Michigan Avenue.

furniture arrangement

The continuous wood platform organizes the vastness of the open room, providing an edge for more intimate furniture arrangement and a backdrop for plants and life objects collected throughout our client’s lives. Clad in black steel, the sleeping cube is situated away from the perimeter for greater noise and temperature control. Acting as a visual anchor atop a platform, it is fully programed, the metal skin transforms as panels open up, revealing one of many uses contained within. While its main purpose echoes a primal cave for sleeping, lined in wood paneling with borrowed daylight forms an oasis within.

As one moves between levels, a variety of unexpected vantage points and views are revealed. These upper levels function as sleeping space for visitors and couple’s work zones, enabling open living to have both separation and connectivity throughout the day. At the upper loft, where one finally comes close with the concrete ceiling, a doorway leads to a vast outdoor garden with views of our city’s majestic skyline. These meandering spaces are three dimensionally distributed and yet assembled as a one cohesive home inside a raw industrial cloak.

 

ادامه مطلب
دیواره‌های عالی قاپو به لرزه درآمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شانزده =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا