B&B ArchitectesFranklin Azzi Architectureآپارتمانآثار معماری جهانپاریستکمیل شدهدفاترفرانسهکاربریمسکونیموقعیت مکانیوضعیت

مسکن Beaupassage

Franklin Azzi Architecture + B&B Architectes

نکات برگزیده مطلب
  • توضیحات پروژه مسکن Beaupassage
  • طراحی نما مسکن Beaupassage
  • طراحی رستوران ها
  • ساختمان آجری زرد
  • هدف های پروژه
  • Project description of Beaupassage Housing
  • Facade design
  • Design of restaurants
  • The yellow brick building
  • The project aims

مسکن Beaupassage
معمار: Franklin Azzi Architecture + B&B Architectes

موقعیت: فرانسه , پاریس
وضعیت: تکمیل شده
مساحت: ۱۰۰۰۰.۰ مترمربع
کاربری: مسکونی
سال ساخت: ۲۰۱۸
کارفرما: EMERIGE
معمار ارشد: Franklin Azzi
معماران اجرایی: ۷ Concept 
اقتصاددانان ساخت و ساز: ۷ Concept
مهندسی سازه: Somete
مهندس نما: T/E/S/S
منظره: Michel Desvigne
هنرمندان: Eva Jospin «La Grande Forêt»; Fabrice Hybert «Les deux Chênes»; Marc Vellay «L’arbre neuronal»; Stefan Rinck «Les Mangoustes de Beauvais»
عکاسان: Alexandre Tabaste, Charlotte Donker


Beaupassage Housing
Beaupassage Housing

توضیحات پروژه مسکن Beaupassage

در قلب منطقه ۷ پاریس ، Beaupassage ، یک پروژه بلندپروازانه معماری و محوطه سازی ، بیشترین تعداد ستاره را در یک مکان جمع می کند و باعث تقویت هنر زندگی و آفرینش معاصر در ارتباط با یک برنامه مسکن می شود. در مواجهه با معماری و غنای میراث سایت ، این پروژه به سرپرستی آژانس Franklin Azzi Architecture در حال پیشروی به سوگیری یک توانبخشی جسورانه و حساس است: روح سایت را حفظ کنید. بر اساس تجزیه و تحلیل عمیق هندسه ساختمانها ، خطوط و فریم های آنها ، آرمان این پروژه هم حفظ شخصیت غیرقابل انعطاف سایت است و هم به صورت هماهنگ همه این گونه شناسی ها ، ضمن اینکه به سمت استفاده های معاصر گرایش پیدا می کند. . برای این کار ، تعصب توانبخشی ، حفظ اصلی چارچوبهای اولیه ساختمانها ، پرهای اصلی ، دهانه های موجود و ویژگی های هر یک از نما ها را به منظور ثبت مداخله در یک رویکرد محترم و پایدار تضمین می کند.

طراحی نما مسکن Beaupassage

از تمیز کردن اتصالات با قلم مو تا استخراج سایه مناسب تا کنتورهای آجر ، آژانس روش استفاده شده از بناهای تاریخی را در این ساختمانهای صنعتی که ترکیب سایت Beaupassage است ، به کار برد. هر ساختمان مورد توجه خاص قرار گرفته است ، به ویژه با منابع مهم مواد برای نزدیک تر شدن به مبداء آن و ایجاد مداخلات تا حد امکان. نمای آجری قرمز ساختمان که در آن کارگاه های گاراژ رنو قرار دارد ، مطالعات بسیاری بوده است. آژانس معماری Franklin Azzi مدلهای جدیدی را که نمونه های جدید آن را نشان می دهد ، دیگر در ساخت و سازها وجود ندارد. استفاده از پاتین ها ، دقت در چیدمان و کالیبراسیون اندازه گیری شده هر آجر نشان دهنده کار طلافروشی در این نما است.

طراحی رستوران ها

این پروژه با تکرار مشاغل زیاد و ترویج برنامه های متنوع قبلی ، بخشی از همین روش است و مواردی را برای استفاده از مشاغل غذایی با مسکن و فضای عمومی پیشنهاد می دهد. در طبقه همکف و R + 1 هر منطقه توانبخشی ، مغازه ها ، فروشگاه های مواد غذایی ، رستوران ها قرار دارند که شهرت ستاره ای آنها در عوض خدمات پرکاربردی را ارائه می دهد.یانیک آلینو ، نیکول بارتلیمی ، الیویه بلین ، عبدولای فادیگا ، پیر هرم ، تیری مارکس ، آن-سوفی پیک ، الکساندر پولمارد ، جونیچی یاماگوچی فضای رستوران خود را در یک پایه در دو سطح (RDC و R + 1) کاملاً شفاف ، از قلب جزیره قابل دسترسی است. درمورد سطوح بالاتر ، آنها میزبان مسکن متصل ، مستقر در آپارتمان دوبلکس و بهره مندی از فضاهای خصوصی در فضای باز هستند.

ادامه مطلب
جذاب‌ترین محله‌ های برلین آلمان
ساختمان آجری زرد

ساختمان آجری زرد موضوع تعصب دیگری بود , فرض کردن لایه های اضافه شده با تمایز آجرهای جدید از لایه موجود. بنابراین ، برای به دست آوردن ارتفاع سبک تر استاندارد ، آجرهای سایه و رنگهای مختلف به پر اصلی اضافه شده است. پروژه معماری Franklin Azzi با تعمیر فقط مواردی که می تواند به ایمنی و ساختار ساختمان ها آسیب برساند ، این امکان را برای انتخاب استتار و وصل کردن آثار گذشته ایجاد نمی کند بلکه به تصویب تاریخ و حافظه مکان می پردازد. این روش همچنین در مورد ساختمانهای جدید که ساخت آنها از بتن ساخته شده است ، باید با زیبایی شناسی ساختمانهای موجود مطابقت داشته باشد. این گذرگاهها با دستیابی به موفقیتها و اتصال سه محور شهری به قلب جزایر ، به گذرگاههای مغازه ها و باغها ، که با همکاری معمار منظره میشل دسوین طراحی شده اند ، امکان دسترسی دارند.

هدف های پروژه

جلب نگاه ها از بیرون ، برانگیختن کنجکاوی رهگذران و آوردن یک ارزش استثنایی به یک گذر ، این محورهایی است که طراحی ورودی ها را راهنمایی می کند. هدف این پروژه افزایش دسترسی با قرار دادن آنها در صحنه با تلفیق پروژه های هنری با توجه به نوع شناسی هر ورودی است:
– passage rue de Grenelle میزبان کار Fabrice Hybert “Les deux Chênes”
– بلوار پاساژ Raspail از اثر “جنگل بزرگ” اوا یوسپین محافظت می کند
– فیلمهای “درخت عصبی” از مارك ولایی و “مونگوئه های بوویز” از استفان رینك در قلب جزایر ، نقطه ملاقات گذرگاه ها قرار گرفته و آثار ورودی ها را از خود نشان می دهند.

آژانس معماری Franklin Azzi با همکاری با هنرمندان ، اطمینان حاصل کرد که آثار کاملاً در معماری ادغام شده اند. یک آینه ضد زنگ نشان دهنده کار اوا جوسپین است ، در حالی که گذرگاه غم و اندوه گرنل کاملاً از کلیه مواد تصفیه شده است تا جایی برای بلوط های دیدنی فابریک هیبرت فراهم کند.این پروژه با اختلاط هنر با معماری ، ادغام فرهنگ در فضای شهری ، نزدیکی هنر با کاربران ، رهگذران و ساکنان را برجسته می کند و بدین ترتیب تعامل بین بیرونی و داخلی Beaupassage ایجاد می شود.

ادامه مطلب
مجموعه­‌ی دانشگاهی شهید چمران|کامران دیبا

ترجمه اختصاصی از تیم تحریریه آرکاو، هرگونه کپی برداری از این مطلب صرفا با ذکر منبع مجاز می باشد.

Beaupassage Housing
Architect: Franklin Azzi Architecture + B&B Architectes

location: PARIS, FRANCE
statues: completed
Area: ۱۰۰۰۰.۰ m2
user: HOUSING
Year: ۲۰۱۸
Clients: EMERIGE
Lead Architects: Franklin Azzi
Execution Architects: ۷ Concept
Construction Economists: ۷ Concept
Structural Engineering: Somete
Facade Engineer: T/E/S/S
Landscaper: Michel Desvigne
Artists: Eva Jospin «La Grande Forêt»; Fabrice Hybert «Les deux Chênes»; Marc Vellay «L’arbre neuronal»; Stefan Rinck «Les Mangoustes de Beauvais»
Photographs: Alexandre Tabaste, Charlotte Donker

Project description of Beaupassage Housing

In the heart of the 7th district of Paris, Beaupassage, an ambitious architectural and landscaping project, brings together in one place the greatest number of stars, enhancing the art of living and contemporary creation associated with a housing program.

Faced with the architectural and heritage richness of the site, the project led by the agency Franklin Azzi Architecture is moving towards the bias of a daring and sensitive rehabilitation:

preserve the soul of the site. Based on an in-depth analysis of the geometry of the buildings, their lines and frames, the ambition of the project is both to preserve the atypical character of the site and to coexist in a coherent way all these typologies, while orienting towards contemporary uses. For this, the bias of the rehabilitation ensures the main conservation of the primary frames of the buildings, the original fills, the existing openings, and the characteristics of each of the facades to register the intervention in a respectful and sustainable approach.

Facade design

From cleaning the joints with the brush to extracting the right shade to the meters of the bricks, the agency adopted the methodology applied to historical monuments on these industrial buildings that compose the Beaupassage site. Each building has been the object of particular attention, in particular by the important sourcing of materials to get closer to its origin and to make the interventions coexist as accurately as possible. The red brick facade of the building that housed the Renault garage workshops has been the subject of many studies. The original bricks no longer exist in construction, the Franklin Azzi Architecture agency prototyping new models. The use of patinas, the precision of the layout and the measured calibration of each brick represent a goldsmith’s work on this facade.

Design of restaurants

By echoing the many occupations and promoting the previous disparate programs, the project is part of this same vein and proposes uses that mix food businesses with housing and public space. On the ground floor and R + 1 of each rehabilitated area are shops, grocery stores, restaurants, whose stellar reputation gives instead high-end services. Yannick Alléno, Nicole Barthélémy, Olivier Bellin, Abdoulaye Fadiga, Pierre Hermé, Thierry Marx, Anne-Sophie Pic, Alexandre Polmard, Junichi Yamaguchi, open their restaurant space in a base on two levels (RDC and R + 1) fully transparent, accessible from the heart of the island. As for the higher levels, they host acceding housing, organized from the duplex apartment and benefiting from private outdoor spaces.

ادامه مطلب
نشریه علمی پژوهشی مدیریت شهری و روستایی 35
The yellow brick building

The yellow brick building was the subject of another bias, that of assuming the added layers by differentiating the new bricks from the existing one. Thus, to obtain standard lighter heights, bricks of different shades and hues were added to the original fill. By repairing only that which may harm the safety and structure of buildings, the Franklin Azzi Architecture project does not make the choice to camouflage or plug the traces of the past but to sublimate the history and memory of the place. This methodology has also been applied to new buildings, whose construction made of concrete, must match the aesthetics of existing buildings. Materialized by breakthroughs, connecting the three urban axes to the heart of the islet, these passages give access to aisles of shops and gardens, designed in collaboration with landscape architect Michel Desvigne.

The project aims

Attracting glances from the outside, arousing the curiosity of passers-by and bringing an exceptional value to a passage,

these are the axes that guided the design of the entrances.

The project aims to enhance access by putting them on

the scene by integrating artistic projects according to the typology of each entry:
– the passage rue de Grenelle hosts Fabrice Hybert’s work “Les deux Chênes”
– the passage boulevard Raspail protects the work “The Great Forest” of Eva Jospin
– Marc Vellay’s “The Neural Tree” and Stefan Rinck’s “The Mongooses of Beauvais” are located in the heart of the islet,

meeting point of the passages, and echo the works of the entrances.

The agency Franklin Azzi Architecture accompanied and worked in cohesion with the artists,

ensuring that the works are perfectly integrated into the architecture. A stainless mirror reflects the work of Eva Jospin,

while the passage rue de Grenelle has been completely

purified of all materials to make room for the spectacular oaks of Fabrice Hybert. By mixing art with architecture,

the project promotes the integration of culture in the urban space,

highlights the proximity of art with users, passers-by, and inhabitants, and thus creates interactions between exterior and interior of Beaupassage.

منبع
archdaily

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + یک =

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا