اخباراخبار شهرسازی

اقدامی زیبا و قابل تقدیر از شهرداری منطقه ۵ تبریز

اقدامی زیبا و قابل تقدیر از شهرداری منطقه ۵ تبریز

به گزارش آرکاو، در روزهای سرد  فصل های پاییز و زمستان زندگی بسیاری از حیوانات و به ویژه حیواناتی که در محیط های شهری زندگی می کنند همچون گربه ها دچار تغییراتی می شود که با رعایت نکاتی ساده که  توسط حامیان محیط زیست و دوستداران حیوانات بارها بیان شده است می توانیم در گذراندن این روزهای سخت و سرد کمک حال آنها باشیم. شهرداری منطقه ۵ تبریز اقدامی قابل تقدیر انجام داده است. در این طرح که باهدف ترویج فرهنگ مهربانی با حیوانات انجام شده است که در این طرح برای گربه ها لانه هایی طراحی و در پارک ها نصب شده است.

زمانیکه دمای هوا افت پیدا می‌کند، ممکن است با خودتان فکر کنید که چه بر سر گربه‌ ها و سایر حیوانان بی‌خانمان محله‌تان می‌آید؟ با وجود اینکه بدن گربه های خیابانی با محیط خیابان سازگاری پیدا کرده‌اند اما گاهی سرمای شدید فصل زمستان، ممکن است کارشان را برای پیدا کردن غذا، آب و سرپناه بسیار دشوار کند.

گربه ها در طول ماه‌های سرد زمستان نیاز به کالری و چربی بیشتری دارند تا بتوانند انرژی خود را حفظ کنند و زنده بمانند. محل قرار دهی آب و غذا باید به گونه ای باشد که از سرما در امان باشد و در نزدیکی سرپناه و لانه ها باشد. مهربانی با حیوانات و حیات وحش با توجه به بارش سنگین برف وبرودت هوا به ویژه در شهرهایی با اقلیم سرد همچون تبریز ضروری است.

ادامه مطلب
متقاضیان وام ۲۰۰ میلیونی بخوانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 1 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا