اخباراخبار محیط زیست

مشکلات زیست محیطی مانع تصویب طرحهای هادی روستایی

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران:
مشکلات زیست محیطی مانع تصویب طرحهای هادی روستایی استان تهران است

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران گفت: مشکلات زیست محیطی مانع تصویب طرحهای هادی روستایی استان تهران است.

به گزارش آرکاو به نقل از خبرنگار مهر، معصومه پرندوار، پیش از ظهر دوشنبه در ششمین جلسه شورای مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران که با حضور محمد تقی زاده با دستور جلسه گزارش مدیران از حوزه مسئولیت برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: مشکلات زیست محیطی عمده ترین چالش عدم تصویب طرح های هادی روستایی در استان تهران محسوب می شوند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران در ادامه بیان داشت: بالغ بر ۸۱۵ نفر جمعیت روستایی استان تهران است و باید بتوانیم با استفاده صحیح و رعایت حقوق مردم از اعتبارات ارزش افزوده در روستاهای استان تهران استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه موانع تصویب برخی طرح های روستایی در استان تهران شناسایی شده است عنوان داشت: عمده مشکلات تصویب این طرح ها تداخلات محیط زیستی و همچنین مشکلاتی است که با بنیاد مسکن استان تهران مطرح می کند.

پرندوار گفت: نظارت بر طرح های عمرانی روستایی بطور مستمر صورت می گیرد و تاکنون دوجلسه با معاونت امور زیربنایی ریاست جمهوری در این خصوص برگزار کردیم و باید اعلام کنیم که تقویم زمان بندی نشست فصلی دهیاران تدوین شده و آخرین نشست در اسفند سال جاری برگزار می شود.

ادامه مطلب
ممنوعیت ورود به مناطق تحت حفاظت محیط زیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 3 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا