آثار معماری جهانتکمیل شدهدفاترمعمارانموقعیت مکانیوضعیت

فرمت Cristina Moya Arquitecta | Mas de Lucia

فرمت Mas de Lucia
معمار : Cristina Moya Arquitecta

موقعیت: اسپانیا ، NULES
وضیعت: ساخته شده
کاربری:
مساحت:۳۳۰.۰ m2
تاریخ ساخت: ۲۰۱۹
معمار: Cristina Moya Arquitecta
سازندگان:PalPlastic
عکس:
Mayte Piera


فرمت Mas de Lucia
فرمت Mas de Lucia

مشخصات پروژه فرمت Mas de Lucia

Mas de Lucia املاک تحت سلطه حضور یک خانه قدیمی با شکوه و قدیمی است که اطراف آن با درختان نارنجی احاطه شده است ، جایی که در حال حاضر رویدادهای مختلفی برگزار می شود. در این پروژه ما به همراه خاویر سالوادور مأمور شدیم كه فضای گسترده ای را برای جشن گرفتن وقایع در فضای باز ایجاد كنیم اما از باران و خورشید محافظت شده و در عین حال برای ادغام ۲ ساختمان صنعتی موجود در این مداخله. Mas یکی از خانه های سنتی کشور است که در شرق از رو به دریا ساخته شده است ، جایی که این نسیم در تابستان به وجود می آید و توسط یک جنگل کاج قرار گرفته است تا از آن در برابر خورشید محافظت کند.

در جلوی خانه ، تراسهای مختلف از سایه این کاجها لذت می برند و به افراد امکان می دهد تا در تابستان در یک فضای تازه استراحت کنند. به منظور ادغام با مکان ، مشاهده می کنیم و سعی می کنیم از گذشته و طبیعت یاد بگیریم تا پیشنهاد خود را ارائه دهیم. این پروژه سعی دارد با عناصر موجود و محیط طبیعی گفتگو کند ، با کار با جنبه هایی مانند فرم و مواد ، به همان زبان خود صحبت کند. به همان شیوه خانه شهری ، تراسهای پوشیده از ابعاد مختلف را در مقابل ساختمانهای صنعتی موجود رو به دریا و ایجاد مجموعه ای از حجم ایجاد کردیم.

ادامه مطلب
دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی قزوین | استودیو هرم

برای ادغام این ساختمانهای صنعتی کاملاً متفاوت از یکدیگر ، یک نمای واحد ایجاد کردیم که به آنها بصورت یکجا پیوست و یک طرح کلی ایجاد کرد که ما را از توپوگرافی در پشت یادآوری می کند. با برقراری این گفتگو با محیط اطراف ، تصمیم گرفتیم از استیل کورتن که همان رنگ خاک مایل به قرمز منطقه و آجرهای مایل به قرمز است که خانه کشور از آن ساخته شده استفاده کنیم. نتیجه یک فضای میانی ، مرز بین فضای داخلی و فضای بیرونی ، مکانی برای پناه گرفتن اما در عین حال در تماس مستقیم با طبیعت است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا