Studio O+Aآثار معماری جهانآمریکاتکمیل شدهدفاتردلمونتکاربریکتابخانهمراکز فرهنگیموزه ها و نمایشگاهموقعیت مکانیوضعیت

کتابخانه مدرسه ستیون سان

Studio O+A

کتابخانه مدرسه ستیون سان
معمار : Studio O+A

موقعیت: آمریکا، دلمونت
وضیعت: ساخته شده

کاربری: فرهنگی
مساحت: ۶۰۳.۹ فوت
تاریخ ساخت: ۲۰۱۸
عکاس: Kristina Cho


Stevenson School Library 
Stevenson School Library

مشخصات پروژه کتابخانه مدرسه ستیون سان

از آنجا که بیشتر یادگیری ، تحقیق و ذخیره سازی اطلاعات اکنون به صورت آنلاین انجام می شود ، پشته های موجود با کتاب دیگر تعریف کتابخانه نیستند. در مدرسه استیون سان ، طراحی O + A قفسه های کتاب های بلااستفاده را حذف کرد تا راهی برای دستیابی به اشکال یادگیری و مطالعه مفید باشد که اکنون زندگی دانش آموز را شکل می دهد. كتابهای ضروری به عنوان یادآوری اینكه فرهنگ بزرگتر از كجا نشأت می گیرد و دسترسی دانش آموزان به متون مورد نیاز كلاس های خود را نشان می داد ، باقی مانده است ، اما هدف از طراحی این بود كه فضا را باز كند و توابع آن را مشخص كند.

لطفا ساکت

در کمال تعجب طراحان ما ، این کتابخانه به مکانی پر سروصدا و پرتحرک برای معاشرت دانشجویان تبدیل شده بود. مبلمان O و A از مبلمان و الگوهای کفپوش برای بازگرداندن نظم و مشخص کردن مناطق برای مطالعه و تمرکز استفاده می کند و کدام یک برای ملاقات و صحبت (بی سر و صدا) با دوستان است. از آنجا که گاهی اوقات این کتابخانه توسط معلمان برای تهیه نمایش های ویژه و گاهی توسط تیم های دانش آموزان برای کار با یکدیگر در تکالیف مورد استفاده قرار می گیرد ، این مناطق روان و مبلمان همراه باقی می مانند ، اما یک مرز معماری مناطقی را برای فضای اجتماعی برای تمرکز ایجاد می کند.

ادامه مطلب
کلبه کلارادو

رنگهایی که انرژی می بخشد

دانشکده استیونسون واقع در Pebble Beach، California، واقع در طبیعت احاطه شده است و اولین انگیزه O + A این بود که پالت طراحی خود را از منابع طبیعی بکشید – خاکستری چوب driftwood ، رنگ پررنگ ماسه ، پشت سر هم از رنگی که گویا از گلهای وحشی است. یا انواع توت ها در پایان ، انتخاب های پالت نهایی به خودی خود کمتر به سمت طبیعت و بیشتر به سمت طراوت متمایل می شوند ، ترکیبی از رنگ هایی که ظرافت نشان می دهد انرژی است. پاکیزگی فضای فعلی کاملاً متناقض با آشفتگی قبلی است که در آنجا وجود دارد و یک فضای کم رنگ را با یکی از نیروها جایگزین می کند.

پنجره ای در جهان گسترده تر

معماری اساسی مدرسه و قرار گرفتن آن در یک محوطه دانشگاه سرسبز کالیفرنیا چارچوبی محکم به کتابخانه داده است که در طی آن O + A فضایی را بنا کرده است که دانش آموزان را به سمت امکانات باز می کند. ایده در هر طراحی O + A ارائه گزینه هایی است – انواع مختلف فضاها برای روش های مختلف کار. چالش در اینجا تشویق این انعطاف پذیری در عین حفظ سیستمی بود که از روحیه بالای این جوانان جلوگیری می کند و آن را به صورت آزاد برای همه باز می دارد. این آخرین توقف آنها قبل از ورود به دنیایی بزرگتر است. طراحی ما در تلاش است تا نگاهی اجمالی به آنچه در انتظار آنها است در اختیار آنها قرار دهیم.

ادامه مطلب
بندر شمال غربی

ترجمه اختصاصی از تیم تحریریه آرکاو، هرگونه کپی برداری از این مطلب صرفا با ذکر منبع مجاز می باشد.

Stevenson School Library 
architect:  Studio O+A

location: UNITED STATES, DEL MONTE FOREST
status: completed

user: cultural
Area: ۶۰۳.۹  ft2
Year: ۲۰۱۸

Photographs: Kristina Cho

Project description of Stevenson School Library 

Because most learning, research, and information storage now takes place online,

stacks stocked with books are no longer the definition of a library. At Stevenson School, O+A’s design removed shelves of unused books to make way for the hands-on, collaborative forms of learning and study that now shape a student’s life. Essential books remained as a reminder of where the larger culture comes from and to give students access to texts needed for their classes, but the aim of the design was to open up space and delineate its functions.

Quiet Please.

 To the surprise of our designers,

the library had become a noisy, rambunctious place for student socializing. O+A’s design used furniture and flooring patterns to restore order and to identify which areas are for study and concentration and which are for meeting and talking (quietly) with friends. Because the library is sometimes used by teachers to make special presentations and sometimes by teams of students to work together on assignments, these areas remain fluid and the furniture mobile, but an architectural boundary establishes zones for social space for focus.

ادامه مطلب
طراحی داخلی آوانداد | امین سلطان پور

Colors That Energize.

 Located in picturesque Pebble Beach,

California, the Stevenson School is surrounded by nature, and O+A’s first impulse was to draw its design palette from natural sources—the gray of driftwood, the pale tan of sand, bursts of color as if from wildflowers or berries. In the end, the final palette selections were tilted less toward nature per se and more toward freshness, a combination of hues that subtly suggest energy. The cleanliness of the current space starkly contrasts with the clutter that was there before and replaces a stale atmosphere with one of the invigorations.

Window on a Wider World.

 The basic architecture of the school and its setting on a lush California campus gave the library a solid framework within which O+A built a space that opens students to possibilities. The idea in every O+A design is to offer options—different space types for different ways of working. The challenge here was to encourage that flexibility while maintaining a system that prevents the high spirits of these young people from turning it into a free-for-all. This is their last stop before entering a bigger world. Our design seeks to offer them a glimpse of what awaits them there.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا