OMNIPLANSteve Brookoverآثار معماری جهانتکمیل شدهدالاسدفاترکاربریمراکز فرهنگیمعمارانموزهموزه ها و نمایشگاهموقعیت مکانینمایشگاهوضعیت

موزه هولوکاست دالاس و حقوق بشر

OMNIPLAN

نکات برگزیده مطلب
  • مشخصات پروژه موزه هولوکاست دالاس و حقوق بشر
  • روند طراحی
  • Project description of The Dallas Holocaust & Human Rights Museum
  • design process

موزه هولوکاست دالاس و حقوق بشر
معمار : OMNIPLAN

موقعیت: آمریکا، دالاس
وضیعت: ساخته شده

مساحت: ۴۸۵۸.۸ فوت
کاربری: فرهنگی
تاریخ ساخت: ۲۰۱۹
کارفرما: The Dallas Holocaust & Human Rights Museum
همکاران طراحی: Martin Medina, Meredith Quigley, Scott Hall, Emily Teng Yan, Selina Cinecio
طراحان ارشد: Mark Holsinger, Scott Hall
معمار پروژه: Steve Brookover, AIA
طراحی نمایشگاه: Eddie Jacobs, Barenbaum Group
مهندس سازه: Datum Engineers
مهندس عمران: Walter P. Moore
منظر: Talley Associates
مشاور گرافیک: RSM
مشاور نورپردازی: Schuler Shook
مشاور امنیتی: Telios
حفاظت از آتش: Jensen Hughes
عکاس: Jason O’Rear


 The Dallas Holocaust & Human Rights Museum
The Dallas Holocaust & Human Rights Museum

مشخصات پروژه موزه هولوکاست دالاس و حقوق بشر

در حالی که هیچ ساختمان هرگز نمی تواند نمایانگر بی عدالتی های غیر انسانی است که در طول هولوکاست رخ داده است ، مطمئناً می تواند وسیلهای برای ارائه معنادار عواقب ، تجربیات و واقعیتهای انسانی آن باشد تا در نهایت تأثیرگذار بر تحولات مؤثر جامعه باشد. موزه جدید هولوکاست دالاس و حقوق بشر ، که به آموزش تاریخ هولوکاست و پیشبرد حقوق بشر اختصاص داده شده است ، در منطقه تاریخی غرب اندست در مرکز شهر دالاس قرار دارد.

طراحی کلی ساختمان ، روایت موزه را با راهنمایی بازدیدكنندگان از طریق مسیری كه از نظر جسمی در حال تغییر است با یك سری از فضاهای بسیار تجربی كه به بازدیدكنندگان این امکان را می دهد كه نمایشگاه ها را به طور كامل جذب كنند. معماری در اصل منعکس کننده این مفهوم یک سفر است – بیانگر حرکت از ورود به مقصد ، طراحی شده برای ایجاد یک مسیر بصری برای همه بازدید کنندگان به طوری که تمرکز بر روی تجربه ای است که از حواس پرتی های روزمره برداشته می شود. این جلسه به یک سری ملاحظات پاسخ می دهد – ایجاد فضای شهری پر جنب و جوش و پر جنب و جوش ، اجازه می دهد نور خورشید به موزه برسد ، و برای مشاهده راهروها از نمادها و نقاط دیدنی در این نزدیکی پاسخ می دهد.

ادامه مطلب
خانه رودخانه Guadalupe

روند طراحی

DHHRM با روکش بیرونی خود در مس ، که یک گذرگاه طبیعی به دست می آورد ، به میراث معماری متمایز و تأثیرگذار تبدیل می شود. این موزه با هدف داشتن یک LEED مجوز طراحی شده است. این پروژه در منطقه تاریخی West End واقع شده است ، که قبلاً یک سایت صنعتی در مجاورت خط ریلی پیشین بود. طراحی ساختمان به دنبال محدود کردن میزان نور مستقیم خورشید در وسایل گسترده شیشه است. بالهای پارتیشن U شکل ، پرده بزرگ پرده را که از خورشید در حیاط حیاط باز می شود ، محافظت می کند ، در حالی که بال غربی روی دیوار پرده ورودی پوشانده و اثرات نور خورشید غربی را محدود می کند.

این پروژه از موقعیت مکانی خود برای تشویق استفاده از حمل و نقل جایگزین با مجاورت خطوط راه آهن و اتوبوس سبک DART ، استفاده از قفسه های دوچرخه و مقررات مربوط به وسایل نقلیه کم مصرف و سوخت استفاده می کند. این پروژه به راندمان آب با محوطه سازی با مقاومت در برابر خشکسالی و مناسب منطقه و همچنین وسایل لوله کشی با راندمان بالا تمرکز دارد. علاوه بر این ، مواد بیرونی و داخلی به ایده استفاده مجدد از مواد و محتوای بازیافت شده متکی هستند. استفاده برجسته از مس به عنوان یک ماده داخلی و خارجی از بازیافت بالایی برخوردار است. مس زندگی بی پایان بازیافتی دارد و باعث می شود تا برای نسل های آینده قابل استفاده مجدد باشد.

ادامه مطلب
واحد مسکن جمعی و فضاهای تجاری پاسی 25

ترجمه اختصاصی از تیم تحریریه آرکاو، هرگونه کپی برداری از این مطلب صرفا با ذکر منبع مجاز می باشد.

 The Dallas Holocaust & Human Rights Museum
architect: OMNIPLAN

location: UNITED STATES, DALLAS
statues: completed

Area: ۴۸۵۸.۸ ft2
user: cultural

Year: ۲۰۱۹
Clients: The Dallas Holocaust & Human Rights Museum
Design Team: Martin Medina, Meredith Quigley, Scott Hall, Emily Teng Yan, Selina Cinecio
Lead Designers: Mark Holsinger, Scott Hall
Project Architect: Steve Brookover, AIA
Exhibit Design: Eddie Jacobs, Barenbaum Group
Structural Engineering: Datum Engineers
Civil Engineering: Walter P. Moore
Landscape: Talley Associates
Graphics Consultant: RSM
Lighting Consultant: Schuler Shook
Security Consultant: Telios
Fire Protection: Jensen Hughes
Photographs: Jason O’Rear

Project description of The Dallas Holocaust & Human Rights Museum

While no building can ever represent the inhumane injustices that occurred during the Holocaust, it can certainly be a vessel for the meaningful presentation of the repercussions, human experiences and realities thereof to ultimately influence impactful societal change. The new Dallas Holocaust & Human Rights Museum, dedicated to teaching the history of the Holocaust and advancing human rights, is in West End Historic District of downtown Dallas.

The overall building design amplifies the museum’s narrative by leading visitors through a physically changing path with a series of highly experiential spaces that allow the visitors to fully absorb the exhibits. The architecture is essentially reflective of this notion of a journey – expressive of movement from arrival to departure, designed to provide an intuitive path for all visitors so that the focus is on the experience that is removed from everyday distractions. The siting responds to a series of considerations – creating vibrant open urban space, allowing sunlight to reach the museum, and responding to view corridors from icons and landmarks nearby.

ادامه مطلب
خانه XS

design process

With its exterior clad in copper, which will acquire a natural patina over time, the DHHRM will become an architectural legacy distinct and impactful. The Museum was designed with the goal of being a LEED Certified. This project is located in the West End Historic District, formerly an industrial site adjacent to a former rail line. The design of the building seeks to limit the amount of direct sun light on the large expanses of glass. The wings of U-shaped parti shields the large curtain wall opening to the courtyard from the sun while the west wing overhangs the entry curtain wall limiting the effects of the western sun exposure.

The project takes advantage of its location to encourage the use of alternative transportation with the proximity to the DART light rail and bus lines, the utilization of bike racks, and the provisions for low-Emitting and fuel-efficient vehicles. The project focuses on water efficiency with drought-resistant and regionally appropriate landscaping, as well as high-efficiency plumbing fixtures. Additionally, the exterior and interior materials lean into the idea of material reuse and recycled content. The prominent use of copper as both an interior and exterior material has a high recycled content. Copper has an infinitely recyclable life making it highly reusable for future generations.

 

 

 

منبع
archdaily

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 11 =

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا