اخباراخبار مسکن

تعمیر ۱۰۰ درصدی واحدهای سیل‌زده در لرستان

تعمیر ۱۰۰ درصدی واحدهای سیل‌زده در لرستان

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از تعمیر ۱۰۰ درصدی واحدهای سیل‌زده در استان خبر داد.

مسعود رضایی اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی واحدهای احداثی در مناطق سیل‌زده استان لرستان ۶۰ درصد و واحدهای تعمیری ۱۰۰ درصد است.

وی افزود: تا امروز اقدامات خوبی در روند بازسازی و ارزیابی و بررسی ۱۹۶۹ روستا انجام شده که ۴۶ هزار و ۶۶۹ واحد در شهرها و روستاهای استان بررسی و ارزیابی آن‌ها انجام شده است.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان تصریح کرد: از این تعداد ۴۸ هزار فقره برای انواع تسهیلات به بانک‌ها معرفی‌شده‌اند که از این تعداد هم ۱۲ هزار و ۵۸ فقره آن‌ها احداثی است.

رضایی ادامه داد: ۱۹ هزار و ۴۸۲ واحد تعمیراتی داریم و ۱۶ هزار و ۶۲۲ معیشتی بوده و در بحث همکاری بسیار خوب بانک‌ها باعث شد که ۴۳ هزار و ۸۰ واحد عقدقرارداد انجام شده است و ۴۲ هزار پرداختی داریم.

وی اضافه کرد: در بحث پیشرفت فیزیکی کارهای صورت گرفته حدود ۱۱ هزار و ۶۴۰ واحد تاکنون آواربرداری، فنداسیون ۱۰ هزار و ۱۰۰ واحد هم اجرا، حدود ۸۵۰۰ اسکلت نصب و ۶ هزار واحد دیوارچینی و ۶۴۰۰ واحد سقف آن‌ها اجراشده است که ۲۵۰۰ واحد به مرحله گچ‌وخاک و بهره‌برداری رسیده‌اند.

ادامه مطلب
نخستین دانشگاه کربن صفر جهان در آمریکا

مدیرکل بنیادمسکن لرستان بیان کرد: واحدهای تعمیری ۱۸ هزار و ۵۴۹ واحد هستند که تعمیراتشان شروع شده و خوشبختانه ۱۸ هزار و ۴۱۴ فقره آن به بهره‌برداری رسیده و تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + هفت =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا