رویدادهاگفتمان ها و نشست ها

مجمع مشورتی روسای شوراهای کلانشهرها

رییس شورای شهر کرمانشاه:
کرمانشاه میزبان “مجمع مشورتی روسای شوراهای کلانشهرها و مراکز استان‌ها” می‌شود

رییس شورای شهر کرمانشاه از میزبانی کرمانشاه برای برگزاری شصت و چهارمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای کلانشهرها و مراکز استانها در روزهای هفتم و هشتم آذر امسال خبر داد.

غلامرضا امیری اظهار کرد: این مراسم با حضور رئیس شورای عالی استانها و رئیس شورای شهر تهران، روسای شورای استانها و روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استانها (اعضای مجمع) و مسئولین کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

امیری یادآور شد: طی ۱۵ سال گذشته تاکنون شصت و سه جلسه مجمع مشورتی رؤسای کلانشهرها و مراکز استانها در شهرهای مختلف کشور برگزار شده و امسال کرمانشاه برای اولین بار میزبان این اجلاس خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه، بیان موضوعات مهم کلان و محلی، انتقال و تبادل تجربیات شوراها و مدیریت شهری و پیگیری انجام تعهدات سایر نهادها در قبال حوزه مدیریت شهری را از جمله محورهای این اجلاس عنوان کرد.

وی افزود: همچنین از دیگر مباحث مورد بحث در این اجلاس دو موضوع تحقق حقوق شهروندی در کلانشهرها و مراکز استانها و تعامل شوراها و شهرداری‌ها می‌باشد که دو گزارش تخصصی در این زمینه توسط دبیرخانه مجمع تهیه شده است.

ادامه مطلب
خانه جدید CANAAN | خواهران حریری

این اجلاس می تواند آبرو و اعتبار و وجه خاصی برای کرمانشاه به دنبال داشته باشد

امیری گفت: در این اجلاس در کنار نشست عمومی، در چهار کمیسیون عمران و شهرسازی، کمیسیون حقوقی و اقتصادی، کمیسیون فرهنگی و شهر هوشمند و کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل و محیط زیست، نشست‌های تخصصی برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین در راستای افزایش فرصت‌های همکاری و کاهش چالش‌های شهرهای مراکز استانها و کلانشهرها و هم افزایی و تعامل بیش از پیش مجمع مشورتی با نهادهای موثر اجرائی موضوعاتی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

نایب رئیس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای کلانشهرها و مراکز استانها تصریح کرد: انتظار می رود با توجه به جایگاه شوراها و حضور شخصیت‌های کشوری و رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای کشور در این اجلاس از این فرصت برای آشنایی و معرفی قابلیت‌های کرمانشاه از لحاظ سرمایه گذاری، گردشگری و فرهنگی استفاده کرده و همه برای برگزاری هرچه بهتر این اجلاس مهم تلاش کنند.

امیری یادآور شد: خوشبختانه مدیریت ارشد استان و معاونین استانداری نیز بر هر چه باشکوهتر برگزار شدن این اجلاس تاکید دارند، چرا که این اجلاس و حضور شخصیت های مختلف در استان می تواند آبرو و اعتبار و وجه خاصی برای کرمانشاه به دنبال داشته باشد و در این راستا این انتظار هست که همه نهادها به ویژه شهرداری و استانداری و رسانه‌ها در راستای برگزاری هرچه بهتر این اجلاس شورای شهر کرمانشاه را یاری کنند.

ادامه مطلب
وُرک شاپ معماری داخلی با رویکرد ” ایرانی معاصر ”

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دو =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا