اخباراخبار شهرسازی

نمایشگاه نمای شهرداری منطقه ۸+گزارش تصویری

کارگاه و نمایشگاه نمای شهرداری منطقه ۸ تهران+گزارش تصویری

کارگاه و نمایشگاه نمای شهرداری منطقه ۸ در راستای کمپین «نما، هویت شهر ما» با حضور جمعی از مسئولان، سازندگان و طراحان برگزار شد.

بعد از مراسم افتتاحیه با سخنرانی استقامتی، شهردار منطقه ۸ و صالحی، مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران از طراحان و سازندگان منتخب با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد و به شرکت کنندگان گواهی شرکت در کارگاه تخصصی نما اهدا شد.

برگزاری کارگاه های تخصصی

لازم به ذکر است این مراسم میزبان کارگاه تخصصی با عناوین اجرای نمای آجر توسط دکتر حمید جعفریان و تشریح راهنما و موازین طراحی نما، توسط مهندس عابدی بود.

بازدید از نمایشگاه

همچنین علاوه بر شرکت کنندگان در کارگاه نما، مهناز استقامتی، شهردار منطقه ۸ تهران و مهدی صالحی، مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران از غرفه های حاضر در نمایشگاه نما بازدید کردند و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت ها و چالش های آنان قرار گرفتند.

شعری برای نماهای فراموش شده

در حاشیه برگزاری این مراسم قنبری، دبیر کمیته نمای شهرداری منطقه۸ شعری را که خودش سروده بود و به بیان زیبایی ساختمان های قدیم تهران اشاره می کرد، خواند که با استقبال حاضران مواجه شد.

ادامه مطلب
مناسب‌سازی شهر برای حضور مستقل نابینایان

[images_grid auto_slide=”no” auto_duration=”1″ cols=”three” lightbox=”yes” source=”media: 45916,45918,45920,45922,45924,45928,45930,45932″]

 

منبع:صما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + سه =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا